جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید موانع سرمایه‌گذاری از سر راه سرمایه‌گذار برداشته شود / اصحاب رسانه، رسالت خود را در انتخابات به نحو احسن انجام دادند.
    05 اردیبهشت 1395 - 12:57
    شناسه : 4146
    0

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از آستانه اشرفیه ، حیدری با اشاره به بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده شهرستان آستانه در سال 94 گفت: خوشبختانه سال 94، با موفقیت سپری شد و در سال 95 نیز تلاش می‌کنیم که فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … انجام دهیم. […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-23_19-25-52

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از آستانه اشرفیه ، حیدری با اشاره به بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده شهرستان آستانه در سال 94 گفت: خوشبختانه سال 94، با موفقیت سپری شد و در سال 95 نیز تلاش می‌کنیم که فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … انجام دهیم.
    وی ادامه داد: در سایه تلاش همه جانبه مدیران استانی و عنایات خداوند، کسب موفقیت‌های بهتر و بیشتر برای استان و کشور در سال 95 استمرار داشته و تلاش می‌کنیم خدماتی را در شان مردم شهرستان مقدس آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر برای آنان ارائه دهیم.
    وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: به دنبال نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب، دکتر روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران نیز بر لزوم تلاش برای تحقق تمامی اصول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و ما هم در تلاشیم این آمر مهم را در شهرستان نهادینه کنیم
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری پرشور دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ادامه داد: خوشبختانه بر اساس ارزیابی های انجام شده، با ابراز رضایت از هماهنگی و همدلی حاکم بین هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شهرستان گفت: شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بودیم و این نشان از ولایتمدار بودن مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر است.
    حیدری تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در تشویق مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رای را ایفا کردند، تا هم نشاط سیاسی حاکم بر جامعه را در این ایام افزایش دهند و هم فرهنگ غالب بر جامعه مبنی بر حضور کم رنگ مردم در انتخابات را خنثی کنند.
    وی همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه در انتخابات و انعکاس به موقع اخبار افزود: امانتداری، بزرگترین رسالت شماست. خوشبختانه در سایه تلاش های جدی شما، هیچ خبری توسط ستاد انتخابات استان، تکذیب نشد.
    فرماندار آستانه در خصوص اشتغالزایی متذکر شد: اشتغال در استان یکی از دغدغه‌های اساسی بوده و هست که با وجود مشکلات بودجه‌ای که دولت با آن مواجه است، مشکلاتی در حوزه اشتغال وجود دارد و تنها راه آن از طریق جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی است..
    حیدری با اشاره به اینکه باید سعی شود با وجود کاهش قیمت نفت به سوی اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی پیش رفت، گفت: دو طرح مشارکتی و غیرمشارکتی برای شهرستان آستانه بسیار کم است و باید با وجود ظرفیت خوبی که هم در آستانه و هم در بندر کیاشهر دارد طرح‌های بیشتری وارد کار عملی شوند
    وی ادامه داد: در این خصوص باید دستگاه‌هایی چون سازمان فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد و جهاد کشاورزی تعامل و ارتباط بیشتری با طرح‌های مشارکتی در استان و شهرستان داشته باشند.
    حیدری با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذاری درشهرستان باید موانع سرمایه‌گذاری از سر راه سرمایه‌گذار برداشته شود، خاطرنشان کرد: برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک در عرصه‌های مختلف با بازده کاری بالا در روند کار روان‌سازی انجام شود؛ چراکه مانع ایجاد کردن در کار تولیدی، موجب کندی روند جذب سرمایه در استان می‌شود.
    وی در پایان تصریح کرد: باید یک کمیته ارزیابی و آسیب‌‌شناسی در کارگروه اشتغال برنامه‌ریزی شود و علل و چگونگی عدم جذب سرمایه‌گذاری در آن مورد بررسی قرار گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.