چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • محمد سعیدی کیا به شهرستان رودسر و املش می‌آید
    05 اردیبهشت 1395 - 13:56
    شناسه : 4151
    0

    محمدمهدی رهبری املشی از آمدن محمد سعیدی کیا به شهرستان رودسر و املش خبر داد. به گزارش خبرگزاری بامردم، نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد: بنیاد علوی در واقع وارث بنیاد پهلوی است که قبل از انقلاب بنیاد پهلوی بسیاری از زمین های منطقه گیلان و مازندران را به تصرف خود درآورده بود. رهبری […]

    پ
    پ

    رهبری-املشی-250x172

    محمدمهدی رهبری املشی از آمدن محمد سعیدی کیا به شهرستان رودسر و املش خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد: بنیاد علوی در واقع وارث بنیاد پهلوی است که قبل از انقلاب بنیاد پهلوی بسیاری از زمین های منطقه گیلان و مازندران را به تصرف خود درآورده بود.

    رهبری املشی تصریح کرد: پس از انقلاب بنیاد علوی توانست همه ملک و املاک بنیاد پهلوی را مصادره کند که مالک برخی از این زمین ها رضا خان بود که آن ها را نخریده ؛ اما این زمین ها را نیز بنیاد برای خود کرده است.

    رهبری تصریح کرد: سعیدی کیا در سفر خود به منطقه رودسر و املش قرار است تا 2000 فقره سند را در اجرای منویات مقام معظم رهبری به منظور محرومیت زدایی به دست مستحقان واگذار کند.

    نماینده مردم رودسر و املش با انتقاد از عملکرد سازمان مستضعفین که زیرمجموعه بنیاد علوی است اظهار داشت: قرار است در شهرها تا 250 متر و در روستاها تا 400 متر رایگان دهد اما در این بین هزینه هایی در قبال واگذاری سند داده می شود که هیچ توجیهی ندارد.

    رهبری افزود: چگونه می شود در قبال واگذاری سند زمین هایی که متعلق به خاندان پهلوی و رضاخان نبوده و مردم مالک آنها بوده اند ، وجهی دریافت کرد؟

    این نماینده گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین بنیاد علوی می خواهم که با دقت بیشتری به این موضوع رسیدگی کند و سزاوار نیست ، مردمی که مالک زمین های خود بوده اند ، برای اخذ سند ، هزینه دوباره ای پرداخت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.