پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتخار افرینی انجمن سینمای جوان لاهیجان در بخش فیلم دومین جایزه جهانی اربعین
    05 اردیبهشت 1395 - 19:02
    شناسه : 4168
    0

    درمراسم اختتامیه دومین جایزه جهانی اربعین که در روز یکشنبه پنجم اردیبهشت در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان تهران برگزار شد فیلم چهل منبر ساخته (نواب محمودی ) از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان موفق به کسب مقام چهارم ، لوح تقدیر و جایزه بیست میلیون ریالی شد . به گزارش خبرگزاری بامردم، موضوع این […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-24_20-00-55

    درمراسم اختتامیه دومین جایزه جهانی اربعین که در روز یکشنبه پنجم اردیبهشت در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان تهران برگزار شد فیلم چهل منبر ساخته (نواب محمودی ) از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان موفق به کسب مقام چهارم ، لوح تقدیر و جایزه بیست میلیون ریالی شد .

    به گزارش خبرگزاری بامردم، موضوع این فیلم کوتاه مستند که در مدت زمان ده دقیقه و چهل و شش ثانیه ساخته شده است درباره مراسم آئینی مذهبی چهل منبر است که در شب تاسوعای حسینی در لاهیجان برگزار می گردد .
    قابل ذکر است که ساسان عادلی سرپرست انجمن سینمای جوان لاهیجان در حاشیه این مراسم لوح سپاسی بجهت همکاری مستمر با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، برگزار کننده جایزه جهانی اربعین دریافت نموده است .
    جایزه جهانی اربعین به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف آشنایی عموم مردم ایران اسلامی و کشورهای جهان با آداب و آئین‌های عزاداری در ماه محرم بخصوص راهپیمایی بی‌نظیر اربعین حسینی و جلوه‌های ماندگار زیارت اباعبدالله الحسین (ع) ، احیاء آداب‌ورسوم سنتی که ریشه در دین مبین اسلام و فرهنگ اهل‌بیت (ع) دارد، همگرایی و هم‌افزایی ملی و بین‌المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگ عاشورایی ، در دو بخش فیلم و عکس و با عنوان مسابقه برگزار می‌گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.