جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی درخیابان فیاض
    19 اسفند 1395 - 12:34
    شناسه : 41887
    1

    آتش سوزی منزل مسکونی درخیابان فیاض توسط آتش نشانان شهرداری لاهیجان مهارشد. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»، در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در ساعت 23:07 مورخ 18 اسفند95، مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی بلوار امام رضا(ع)، گلستان 7، بلافاصله 3 دستگاه خودروی اطفای حریق از […]

    پ
    پ

    آتش سوزی منزل مسکونی درخیابان فیاض 2 - مهار آتش سوزی منزل مسکونی درخیابان فیاض - آتش سوزی
    آتش سوزی منزل مسکونی درخیابان فیاض توسط آتش نشانان شهرداری لاهیجان مهارشد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»، در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در ساعت 23:07 مورخ 18 اسفند95، مبنی بر آتش سوزی در منزل مسکونی بلوار امام رضا(ع)، گلستان 7، بلافاصله 3 دستگاه خودروی اطفای حریق از ایستگاههای 1و2 در دقایق اولیه حریق به محل اعزام شدند و مشخص شد حریق یکدستگاه پژو206 در داخل منزل کاملا طعمه حریق گشته که سریعا با پهن نمودن چندین رشته لوله آبدهی توسط آتش نشانان اقدام به خاموشی حریق گردید.
    همزمان در ساعت 23:16 همان شب در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی، مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فیاض بلافاصله 2 دستگاه به محل اعزام شدند و با توجه به حجم و گستردگی حریق و احتمال پیشروی و سرایت به منازل مسکونی همجوار سریعا پس از اعزام آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروه اول به جستجوی محبوس شدگان احتمالی شتافتند که در این عملیات نجات 4 نفراز ساکنین منزل از ساختمان محروقه نجات یافته و همزمان با پهن نمودن چندین رشته لوله آبدهی توسط آتش نشانان اقدام به تلاش برای خاموشی حریق گردید. کلیه خودروهای مشغول در گلستان 7 نیز به موقعیت فیاض اعزام شدند.
    همچنین به جهت پوشش حریق های احتمالی و یا همزمان دیگر ، از آتش نشانی های شهرهای همجوار لنگرود و رودبنه و نیرو های آتش نشانی در حال استراحت در منزل فراخوان و در ایستگاه مرکزی مستقر گردیدند.
    بنابر این گزارش، در کمتر از 15 دقیقه از گسترش و سرایت آتش جلوگیری بعمل آمد و درنهایت با تلاش 2ساعته کارکنان آتش نشانی اطفاءکامل حریق صورت گرفت.
    متاسفانه در این حادثه، 2 نفر از همکاران آتش نشان لاهیجان آسیب دیدند که یک نفر بصورت سرپایی مداوا و دیگری جهت درمان به بیمارستان اعزام گردید. علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.