جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورود آقایان به این خوابگاه دختران ممنوع نیست!+تصاویر
    06 اردیبهشت 1395 - 6:32
    شناسه : 4198
    0

    این روزها تردد پسران ورزشکار به محوطه خوابگاه دانشجویی دختران دردسر ساز شده است. به گزارش خبرگزاری بامردم  به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یادمان نرفته از گذشته تاکنون در فرهنگ ایرانی زمانیکه نزدیک به مکانی می شدیم که محل تجمع یا اسکان زنان و دختران بود با تابلو ورود آقایان ممنوع مواجه می شدیم چراکه […]

    پ
    پ
    این روزها تردد پسران ورزشکار به محوطه خوابگاه دانشجویی دختران دردسر ساز شده است.
    به گزارش خبرگزاری بامردم  به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یادمان نرفته از گذشته تاکنون در فرهنگ ایرانی زمانیکه نزدیک به مکانی می شدیم که محل تجمع یا اسکان زنان و دختران بود با تابلو ورود آقایان ممنوع مواجه می شدیم چراکه در ارزش های دینی ما احترام به عفت زنان جایگاه بالایی دارد و مردان به خود این اجازه را نمی دهند که با حضور بی موقع آرامش خواهران دینی خود را بهم بریزند.
    فرهنگ ایرانی – اسلامی حکم می‌کند که شان دختران این مرز و بوم بخاطر اسکناس و یا مسائل مادی در هم شکسته نشود حال آنکه اگر این موضوعات در خوابگاه‌های دانشجویی رعایت نشود  واقعا تاسف‌بار است .

    دختران دانشجو که در خوابگاه دانشکده شریعتی هستند گلایه‌هایی دارند که می طلبد مسئولان مربوطه رسیدگی به آن را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

    ورود آقایان به این خوابگاه دختران ممنوع نیست!

    طبق اطلاعات دریافتی پسران ورزشکار در اطراف خوابگاه دانشجویی دانشکده شریعتی اسکان یافته اند به طوری که با ترددهای روزانه پسران چهار چوب عفاف و حجاب را برای دختران این مرکز تنگ تر کرده است.

    فاطمه مهاجر رئیس دانشکده شریعتی با حضور در بین دانشجویان به بیان دلایل اسکان دادن پسران در محوطه خوابگاه دانشجویان دختر پرداخت و از فرهنگسازی در بین دانشجویان صحبت می کند.

    ورود آقایان به این خوابگاه دختران ممنوع نیست!

    وی با گفتن دلایلی اعم از « دانشجویان دختر باید تعامل با آقایان را یاد بگیرند و این موقعیت، می‌تواند شروعی بر این امر باشد»، سعی در برقراری آرامش در بین دانشجویان معترض را داشت.

    البته تعدادی دختران دانشجو در گفتگو با برخی رسانه های داخلی  عنوان کردند سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول ساخته این است که آیا نظارتی بر مسئولین مالی و فرهنگی دانشکده در راه‌های تامین بودجه و خرج کرد آن، وجود دارد؟

    ورود آقایان به این خوابگاه دختران ممنوع نیست!

    لازم به ذکر است که ریاست دانشکده در پاسخ به این پیگیری‌ها «تامین بودجه» را دلیل قانع کننده‌ای دانسته و با بیان اینکه اختصاص خوابگاه به دانشجویان شبانه، هزینه بر است و این هزینه باید از راه‌های مختلف تامین شود، اسکان ورزشکاران جوان را در دانشکده توجیه کرد.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.