جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برنده انتخابات۹۶ هم روحانی است/قالیباف برنامه انتخاباتی ندارد
    07 اردیبهشت 1395 - 13:15
    شناسه : 4223
    0

    اکثر اصلاح‌طلبان معتدل در جبهه رهروان هستند. رهروان جمعی از افکار معتدل چه اصولگرایان معتدل و چه اصلاح طلبان معتدل را در خود جای داده است. تصورم این است که آقای عارف وارد فضای رقابت نشوند. به گزارش خبرگزاری بامردم، مهرداد بائوج لاهوتی – نماینده مردم لنگرود در مجلس‌شورای اسلامی در خصوص اخبار شنیده شده […]

    پ
    پ

    لاهوتی

    اکثر اصلاح‌طلبان معتدل در جبهه رهروان هستند. رهروان جمعی از افکار معتدل چه اصولگرایان معتدل و چه اصلاح طلبان معتدل را در خود جای داده است. تصورم این است که آقای عارف وارد فضای رقابت نشوند.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، مهرداد بائوج لاهوتی – نماینده مردم لنگرود در مجلس‌شورای اسلامی در خصوص اخبار شنیده شده مبنی بر آماده‌سازی محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ گفت: تاکنون هیچ علائم و نشانه‌ای که نشان‌دهنده این موضوع باشد که آقای قالیباف می‌خواهند وارد عرصه انتخابات و فعالیت انتخاباتی شوند دیده نشده است.

    وی ادامه داد: البته ورود ایشان به عرصه انتخابات بستگی به شرایط دارد و اگر شرایط را مناسب دیدند حتما وارد عرصه خواهند شد.

    لاهوتی با اشاره به این موضوع که در این برهه اقبالی به سمت قالیباف نیست، خاطرنشان کرد: معمولا در کشور ما انتخابات ریاست‌جمهوری دو دوره‌ای است و اقبال و موفقیت به سمت آقای روحانی است و بر همین اساس و با توجه به عملکرد دولت حسن روحانی را رئیس‌جمهور سال ۹۶ می‌دانم.

    عضو کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نیز گفت: مرحله دوم انتخابات نیز مانند دور اول در فضای آرام برگزار خواهد شد و علی لاریجانی را طبق تجمعی که ایجاد شده  رئیس‌مجلس دهم می‌دانم .

    مهرداد لاهوتی با بیان اینکه دکتر عارف فعلا برنامه‌ی ندارند و منتظر مرحله دوم انتخابات و اعلام نتایج آن هستند،تصریح کرد: آقای عارف و تیم‌شان منتظر هستند ببینند چند کرسی دیگر مجلس دهم را بدست ‌می‎آورند.

    وی ادامه داد: اکثر اصلاح‌طلبان معتدل در جبهه رهروان هستند. رهروان جمعی از افکار معتدل چه اصولگرایان معتدل و چه اصلاح طلبان معتدل را در خود جای داده است. تصورم این است که آقای عارف وارد فضای رقابت نشوند.

    این نماینده مجلس با اشاره به کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس،گفت: من طبق اخباری که دارم می‌دانم ایشان نه برای ریاست و نه برای نواب رئیس‌مجلس ورود پیدا نخواهند کرد.  معتقدم ایشان نهایت فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون تدبیر و امید را تشکیل دهند و ریاست آن را در دست بگیرند.

    تامه نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.