جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماینده مجلس قانوناً حق مداخله در انتخابات را ندارد | مردم جوابشان را پای صندوق های رای می دهند
    21 اسفند 1395 - 1:45
    شناسه : 42237
    0

    نمایند مردم لاهیجان در رابطه با انتشار خبری مبنی بر دخالت نمایندگان در انتخابات اذعان داشت: نماینده مجلس قانوناً حق مداخله در انتخابات را ندارد و چنانچه عملکرد دیگری داشته باشد تخلف کرده است. به گزارش «بامردم»، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان منابع طبیعی و بنیاد مسکن استان و […]

    پ
    پ

    - نماینده مجلس قانوناً حق مداخله در انتخابات را ندارد | مردم جوابشان را پای صندوق های رای می دهند - انتخابات لاهیجاننمایند مردم لاهیجان در رابطه با انتشار خبری مبنی بر دخالت نمایندگان در انتخابات اذعان داشت: نماینده مجلس قانوناً حق مداخله در انتخابات را ندارد و چنانچه عملکرد دیگری داشته باشد تخلف کرده است.

    به گزارش «بامردم»، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان منابع طبیعی و بنیاد مسکن استان و شهرستان توجه بیشتری به مسئله رانش کوه در روستای سوستان شهرستان لاهیجان داشته باشند.

    ذبیح‌الله نیکفر عصر امروز در مراسمی در شهرستان لاهیجان اظهار داشت: مسئولان منابع طبیعی و بنیاد مسکن توجه بیشتری به مسئله رانش کوه در روستای سوستان داشته باشند.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۰ و ۱۲ کشوری برای این موضوع در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: رانش کوه در لاهیجان به‌علت پیشروی‌های بیش از اندازه آب دریا در سواحل رودبنه است.

    نیکفر با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت عریض شدن راه سیاهکل به لاهیجان انجام شده است، ابراز داشت: راه‌های فرعی رودبنه، بازکیاگوراب و چاف و چمخاله تبدیل به راه اصلی می‌شود.

    وی راجع به انتشار خبری مبنی بر دخالت نمایندگان در انتخابات اذعان داشت: نماینده مجلس قانوناً حق مداخله در انتخابات را ندارد و چنانچه عملکرد دیگری داشته باشد تخلف کرده است.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان مجلس با آنکه جایگاه حقوقی داریم اما معتقدیم مردم از ما بیشتر و بهتر می‌فهمند و می‌دانند که به کدام کاندیدا باید رأی بدهند.

    وی با اظهار اینکه مردم می‌دانند که به ادعاها نباید توجه کنند بلکه عملکرد و پیشینه کاندیداها را در نظر بگیرند، افزود: مردم دقت نظر داشته باشند که همین اجتماع ما به‌برکت خون شهدا و ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

    نیکفر با طرح این سؤال که “چرا یک عده می‌خواهند مادام العمر در پست و مقامی که دارند بمانند” اظهار داشت: مردم جواب این سؤال را پای صندوق‌های رأی می‌دهند.


    منبع: تسنیم | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.