شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت روز شهدا
    21 اسفند 1395 - 21:48
    شناسه : 42435
    0

    مهندس سید محمد احمدی  فرماندار لاهیجان به مناسبت روز شهدا پیامی صادر کرد. به گزارش «بامردم»،  متن پیام بدین شرح است: سلام بر ارواح طیبه شهدا، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند و درود […]

    پ
    پ

    احمدی فرماندار لاهیجانمهندس سید محمد احمدی  فرماندار لاهیجان به مناسبت روز شهدا پیامی صادر کرد.

    به گزارش «بامردم»،  متن پیام بدین شرح است:

    سلام بر ارواح طیبه شهدا، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت، ابدی و سرمدی خواهد ماند و درود بر خانواده های معظم و معززشان که درس صبر و وفاداری را بهترین وجه تفسیر نمودند.

    شهادت، جانثاری در راه ارزش هاست و زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انقلاب وظیفه اصلی مردم و مسئولین است.

    بزرگداشت شهدا و تجلیل از مقام شامخ آنها در حقیقت بزرگداشت ایمان، عشق، حماسه، شجاعت و کرامت انسانی و باعث تداوم انقلاب اسلامی است و به راستی که ملت ایران باید به وجود چنین مردانی در دامان خود ببالد و قدرشناس آنان و خانواده های صبورشان باشد، چرا که آسایش، آرامش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی به برکت خون شهدا، جانفشانی ایثارگران و رهبری مدبّرانه مقام معظم رهبری است.

    نامگذاری ٢٢ اسفندماه به نام روز بزرگداشت شهدا، نشان از تلاش برای، اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا است.

    اهتمام خاص دولت تدبیر و امید به جامعه‌ی عزیز شاهد و ایثارگر در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه و رسالت کارگزاران این دولت را سنگین تر نموده و انتظار از کلیه ی عزیزانی که توفیق خدمت گزاری به خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را دارند، این است که با جدیت و پشتکار، فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمرده و از هیچ گونه تلاشی در راستای ادای دین به جامعه ایثارگر، عزت و رفاه این عزیزان فروگذار ننمایند.

    یاد و خاطره ی همه ی شهیدان گرانمایه خصوصاً شهدای گمنام این شهرستان زنده، پویا و جاویدان باد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.