جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت تدبیر و امید به همه شعار هایش در برگزاری انتخابات تحقق بخشید | هیچ مسئولی حق ندارد انتخابات را به سمت دلخواه خود هدایت کند
    22 اسفند 1395 - 9:38
    شناسه : 42512
    0

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده دولت و برگزار کننده انتخابات در شهرستان هستم، یادآور شد: دولت تدبیر و امید اثبات کرده است که در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته تمام شعار ها از جمله مشارکت، امنیت، سلامت و رعایت بی طرفی در انتخابات را تحقق بخشید، همه این موارد موضوعاتی است […]

    پ
    پ

    احمدی فرماندار لاهیجان

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده دولت و برگزار کننده انتخابات در شهرستان هستم، یادآور شد: دولت تدبیر و امید اثبات کرده است که در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته تمام شعار ها از جمله مشارکت، امنیت، سلامت و رعایت بی طرفی در انتخابات را تحقق بخشید، همه این موارد موضوعاتی است که برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات سال اینده در نظر داریم.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در نشست شورای فرهنگی روستاها و محلات شهرستان لاهیجان ضمن خیر و مقدم به اعضای شورا و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: با نزدیک شدن به رویداد تاریخی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، اعضای شوراهای فرهنگی روستاهای می توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

    وی افزود: در بند هشت اصل سوم قانون اساسی بر مشارکت مردم در تایین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … تاکید شده است، به یاد داریم که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است.
    احمدی تاکید کرد: بر اساس قانون مردم باید در تایین سرنوشت خود نقش آفرین باشند، به همین دلیل انتخابات برای ما هم از بعد داخلی و هم بعد بین المللی بسیار مهم است.
    وی گفت: در اصل ششم قانون نیز آمده که در ساختار جمهوری اسلامی ایران، امور کشور به اتکا آرای مردم است و این همان مردم سالاری و دموکراسی است که غرب ادعای ان را دارد، و قضاوت این را که مردم در کشور ما سالار هستند یا در غرب را بر عهده خود مردم می گذاریم.
    فرماندار لاهیجان گفت: هر مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی ایران از رهبری معظم انقلاب تا آخرین کارگزار این نظام مقدس همه منصوب شده مستقیم و یا با واسطه توسط خود مردم هستند، کجای دموکراسی در غرب دیده می شود که اینقدر مردم سالار باشند، وقتی می گوییم مردم سالاری و علی الخصوص مردم سالاری دینی ادعای ما قابل اثبات است و افتخاری است برای نظام جمهوری اسلامی ایران.
    احمدی با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده دولت و برگزار کننده انتخابات در شهرستان هستم، یادآور شد: دولت تدبیر و امید اثبات کرده است که در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته تمام شعار ها از جمله مشارکت، امنیت، سلامت و رعایت بی طرفی در انتخابات را تحقق بخشید، همه این موارد موضوعاتی است که برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات سال اینده در نظر داریم.
    وی افزود: انتخاباتی را سالم می گوییم که از اولین روز شروع فرآیند برگزاری آن به طور شفاف و بر اساس اختیارات قانونی انجام بشود، وقتی می گوییم امنیت یعنی باید تمام توان خود را بگذاریم تا مردم برای رای دادن احساس امنیت کنند، به هیچ عنوان هیچ زمینه ای برای اینکه مردم به چه کسی رای دهند نداریم، مردم خودشان می بایست انتخاب کنند.
    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بار ها بر مشارکت مردم در انتخابات تاکیید داشته اند، مشارکت لازمه انتخابات و شعار ما نیز حضور مردم در انتخابات است و هدفمان این است که به منویات مقام معظم جامعه عمل بپوشانیم.

    وی خاطرنشان کرد: باید همه توان خود را برای حضور مردم در پای صندوق رای بکار بگیریم و هیچ مسئولی حق ندارد انتخابات را به سمت دلخواه خود هدایت کند و یا کسی را ترغیب به رای دادن به افراد خاصی نماید.

    وی حضور و مشارکت همگانی مردم در انتخابات را بسیار ضروری دانست و گفت: مردم باید در این خصوص احساس تکلیف کنند و با حضور خود بر شوق و شور انتخابات بیافزایند و دشمنان را مایوس کنند.

    همایش با شکوه اعضای شوراهای فرهنگی روستاها و محلات لاهیجان تحت عنوان مشارکت حداکثری با حضور امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاونان فرمانداری لاهیجان ، بخشداران و جمعی از روحانیون و خانواده های شهدا در فرمانداری لاهیجان برگزار شد که در پایان این مراسم حکم 50 شورای فرهنگی روستا توسط مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و فرماندار لاهیجان به آنان اهداء شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.