جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناخت جوانان امروز از شهید کریمی اندک است | بامردم باشیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم | برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه اظهار نظر می کنند | آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده؟!
    22 اسفند 1395 - 11:18
    شناسه : 42520
    0

    فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه بدون شنیدن سخنان طرف مقابل اظهار نظر می کنند و می روند، باید پرسید آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده که اینطور یک طرفه صحبت می کنند؟! البته نقد منصفانه بسیار خوب و […]

    پ
    پ

    نیوز فرماندار لاهیجان - شناخت جوانان امروز از شهید کریمی اندک است | بامردم باشیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم | برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه اظهار نظر می کنند | آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده؟! - احمدی فرماندارفرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه بدون شنیدن سخنان طرف مقابل اظهار نظر می کنند و می روند، باید پرسید آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده که اینطور یک طرفه صحبت می کنند؟! البته نقد منصفانه بسیار خوب و یاری رسان است اما تخریب و نگاه یک طرفه خیر، ضمن اینکه جای اینگونه تسویه حساب های سیاسی در چنین مراسم های مقدسی نیست.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی عصر شنبه در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهید کریمی گفت: شهید کریمی از شهدای شاخص استان گیلان و کشور محسوب می شود که لازم است برای شناخت بیشتر این شهید به نسل جوان فرهنگ سازی شود.
    وی تصریح کرد :شهید کریمی یک اسطوره انقلابی بود و همه زندگی اش انقلاب و اسلام و دفاع از آرمان های انقلابی بود و در این راه نیز جانش را از دست داد.

    فرماندار لاهیجان اظهارداشت: شناخت جوانان امروز از شهید کریمی اندک است و باید تلاش بیشتری برای معرفی و شناخت این چهره انقلابی صورت گیرد تا جوانان و مردم با او و راه و مرامش بیشتر آشنا شوند.
    احمدی یادآور شد: مردم به یاد دارند و عنوان می کنند که شهید کریمی از ابتدای صبح که در فرمانداری حضور داشت بسیاری از کارهای فرمانداری را خودشان انجام می دادند.
    نماینده دولت در شهرستان لاهیجان افزود: شاید کسی امروزه از فرماندار این انتظار را نداشته باشد که صبح بلند شود و حیاط فرمانداری را جارو بزند، اما این انتظار وجود دارد که بامردم باشیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
    وی خاطرنشان کرد: روزی که بنده را برای پیشنهاد انتصاب در فرمانداری خواستند نمی دانستم که به کدام شهر برای خدمتگزاری خواهم رفت، وقتی فهمیدم که قرار است به لاهیجان بیایم اولین چیزی را که تصور کردم این بود که قرار است روی صندلی ای بنشینم که شهید کریمی بر روی آن نشسته بود و این خیلی کار سختی است چرا که هرچند شهید کریمی در بین ما نیست ولی تفکر و روش زندگی او در جامعه زنده و باقی است.

    احمدی با بیان اینکه همه شهدا برایمان ارزشمند هستند، گفت : ستاد بزرگداشت شهید کریمی به منظور فرهنگ سازی و برگزاری چهارمین یادواره آن شهید توسط فرمانداری لاهیجان تشکیل تا در جهت شناخت بیشتر این شهید اقدام شود.
    وی با اشاره به سخنان مقام معظ رهبری پیرامون ارزش ها و … گفت: شهیدان برای ما یک ارزش و سرمایه هستند، فرهنگ ایثار و دفاع مقدس در تاریخ ماندگار است و تمام شدنی نیست.

    فرماندار لاهیجان اضافه کرد: سخنرانی در یادواره های شهدا از لحاظ اعتقادی کار سختی است، می توان سخنرانی ای برای تسویه حساب های سیاسی و … انجام داد و مراسم را برگزار کرد، اما آنچه که مهم است ترویج و پرداختن به رشادت ها، ایثار ها، فداکاری ها و فرهنگ شهدا و ایثارگران در این یادواره هاست است که گاها مشاهده می کنیم در برخی از مراسم یادواره شهدا از هرچیزی سخن گفته می شود و کمتر به شهدا پرداخته می شود.

    وی خاطرنشان کرد: برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه بدون شنیدن سخنان طرف مقابل اظهار نظر می کنند و می روند، باید پرسید آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده که اینطور یک طرفه صحبت می کنند؟! بهتر است به خدمات دولت که علی الرغم همه تهدید ها و محدودیت هاانجام شده است، نیز پرداخته شود، البته نقد منصفانه بسیار خوب و یاری رسان است اما تخریب و نگاه یک طرفه خیر، ضمن اینکه جای اینگونه تسویه حساب های سیاسی در چنین مراسم های مقدسی نیست.

    احمدی افزود: آنچیزی که بازهم می بایست بر روی آن تاکید کنم این است که تریبون ها مقدس هستند، در یادواره شهدا انتظار می رود به معرفی شهیدان، از خودگذشتگی ها، فرهنگ ایثار و … پرداخته شود.

    فرماندار لاهیجان اظهار داشت: باید رشادت های شهدای گرانقدر ما در میان نسل امروز و نسل های آینده ترویج شود، می توان با ساخت مستند هایی این ایثار و شهادت ها را برای عموم علی الخصوص نسل جوان به نمایش گذاشت تا بدانند امثال شهید کریمی ها چه رشادت ها و از خودگذشتگی هایی را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود نشان داده اند.

    شهید ابوالحسن کریمی اولین فرماندار انقلابی بعد از پیروزی انقلاب در شهرستان لاهیجان بود که رفتارهای انقلابی او زبانزد عام و خاص است و دو سال نیز به عنوان دادستان استان گیلان انتخاب شد و سرانجام در سیزدهم فروردین ماه 1365در یکی از خیابان های لاهیجان بدست عناصر منافقین ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
    وی دارای لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران در قبل از انقلاب و از دانشجویان انقلابی و اسلامی فعال دوران انقلاب و از شاگردان جلسات تفسیر قرآن آیت الله سید محمود طالقانی در مسجد هدایت بود.
    شهیدکریمی چندین بار از جمله به علت شرکت در تشییع جنازه جهان پهلوان غلامرضا تختی و فعالیت هایی علیه رژیم پهلوی دستگیر و زندانی شده بود.

    برگزاری یادواره شهید کریمی 1 - شناخت جوانان امروز از شهید کریمی اندک است | بامردم باشیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم | برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه اظهار نظر می کنند | آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده؟! - احمدی فرماندار برگزاری یادواره شهید کریمی 2 - شناخت جوانان امروز از شهید کریمی اندک است | بامردم باشیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم | برخی از مراسم ها سخنران هایی می آیند و یک طرفه اظهار نظر می کنند | آیا یک کار خوب و مثبت در دولت تدبیر و امید انجام نشده؟! - احمدی فرماندار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.