شنبه, 29 اردیبهشت 1403 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41736 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2383×
نگاه پلیس نگاه پیشگیرانه است | دستگاه های متولی نیز باید با پلیس و مردم همگام باشند
  • 23 اسفند 1395 ساعت: 15:28
  • شناسه : 42999
    0

    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نگاه پلیس نگاه پیشگیرانه است. سرهنگ مهرداد مهرگان در جمع کارکنان پلیس گیلان با تاکید براینکه پلییس یکی از تامین کنندگان امنیت است، گفت: حفظ امنیت نیز یکی از مهم ترین وظایفی است که برای پلیس تدوین شده است. جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه ما نگاه […]

    پ
    پ

    مهرداد مهرگان - نگاه پلیس نگاه پیشگیرانه است | دستگاه های متولی نیز باید با پلیس و مردم همگام باشند - سرهنگ مهرداد مهرگان
    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نگاه پلیس نگاه پیشگیرانه است.

    سرهنگ مهرداد مهرگان در جمع کارکنان پلیس گیلان با تاکید براینکه پلییس یکی از تامین کنندگان امنیت است، گفت: حفظ امنیت نیز یکی از مهم ترین وظایفی است که برای پلیس تدوین شده است.
    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید براینکه ما نگاه مقابله با مردم را نداریم، افزود: حضور پلیس در شب چهارشنبه آخر سال در کنار مردم، عمل به وظیفه حفظ امنیت آنها است.
    وی با تصریح براینکه نگاه پلیس نگاه پیشگیرانه است، ادامه داد: دستگاه های متولی نیز باید با پلیس و مردم همگام باشند.
    این مقام انتظامی رویکرد پلیس را اجتماعی دانست و متذکرشد: استان گیلان یکی از استان های امن در روز چهارشنبه آخرسال است.
    مهرگان با بیان اینکه پلیس برای حفظ امنیت مردم بجای استفاده از ماموران پرتوان، از همدلی و دوستی استفاده می کند، ادامه داد: در سال های گذشته با طرح های آگاهی سازی و آموزش همگانی مردم ، سطح خطرات و آسیب های این روز کاسته شده است.
    مهرداد مهرگان با تاکید براینکه پلیس برای چهارشنبه آخر سال آماده خدمت گذاری است، متذکرشد: مردم ما باید هوشیار باشند که جریان و شبکه های ضد انقلاب از مناسبت ها و جوان های جامعه سواستفاده نکنند.
    این مقام انتظامی استان گیلان با بیان اینکه برخی از افرادی که دارای سابقه های تیره ای هستند برای تهیج و برهم زدن نظم عمومی در خیابان ها حاضر می شود، افزود: پلیس اینگونه افراد را شناسایی کرده و با آنها برخورد خواهد کرد.
    سرهنگ مهرگان با تصریح براینکه انجام وظایف باید مهم ترین روحیه پلیس باشد، ادامه داد: همه مردم امنیت را از پلیس مطالبه می کنند.
    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با یادآوری اینکه حفظ کرامت مردم از واجبات است، خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که برهم زننده نظم و امنیت جامعه می باشند به روال قانونی برخورد خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.