×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

pic-44-2-768x512

گردهمایی  اصلاخ طلبان رشت در حمایت از لیست امید و محمد صادق حسنی با حضور الیاس حضرتی و مصطفی کواکبیان منتخبان تهران در مجلس دهم  در ستاد مرکزی تنها کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در رشت  برگزار شد. در این مراسم حسن تامینی نماینده رشت در مجلس فعلی نیز حضور داشت.

به گزارش خبرگزاری با مردم، در این مراسم جمعی از فرهنگیان  و آذری های مقیم رشت حضور داشتند و بر حمایت خود از کاندیدای حامیان دولت  تاکید کردند.

الیاس حضرتی نماینده سابق رشت در مجلس با ابراز خوشحالی دوباره از حضور در جمع مردم رشت اظهار داشت: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب است و مردم با آگاهی کامل از یکی از اساسی ترین دستاوردهای انقلاب پاسداری می کنند و سال‌های سال در حال تمرین هستند تا سرنوشتشان با سلیقه خودشان انتخاب کنند. وی در ادامه افزود:مردم در مقابل یک استبداد خشن و منفعل و وابسته ایستادند، نظامی که به صورت موروثی اداره می شد و مشکل بزرگشان  این بود که که فرزند پسری داشته باشند که هرقدر هم نالایق باشد میراث دار حکومت شود، اما انقلاب این پیام را داد که ما خودمان نظر  خواهیم داد بر سرنوشت ما چه بگذرد.
نماینده منتخب مجلس دهم در تهران در ادامه ابراز داشت: امروز شرایط منطقه پرتلاطم است ،از یک سو عربستان و ترکیه و از سوی دیگر داعش عنوان پدیده شوم آموزش دیده و از امکانات مالی وحشتناکی برخوردار و مسلح شده است. وی ادامه داد: در این شرایط مردم ایران تصمیم می‌گیرند با اتحاد خودشان از تلاطم‌ها عبور کنند و عزت و وحدت خود را حفظ کنند.
حضرتی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که نشان می دهد ما وحدت داریم فرصت انتخابات است تا مردم خودشان تعیین کنند چه کسی به مجلس راه یابد. وی در ادامه گفت: تمام حرف اصلاح طلبان هم هم همین است که مردم خود مقدرات خود را تعیین کنند.
نماینده سابق رشت تصریح کرد: آنانی که دنبال کاسبان تحریم هستند و دوست دارند تحریم ها ادامه داشته باشد و کارشکنی ها می کنند را ملت می فهمد و رصد می کند.حضرتی تاکید کرد: ما بایدهمان شعار انتخابات تهران را مد نظر قرار بدهیم و تصمیم جدی بگیریم که هر نفر صد نفر را به پای صندوق بیاوریم که با این شعار در تهران زیباترین تصویر را در انتخابات بعد انقلاب به ثبت رساندیم.
الیاس حضرتی در پایان خطاب به مردم رشت گفت: با حضور حداکثری یک انتخابات باشکوه برگزار کنید و محمدصادق حسنی را با قدرت به مجلس بفرستید.

مصطفی کواکبیان: اکثریت مجلس باید اصلاح طلب باشد

همچنین مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری و منتخب تهران در مجلس دهم نیز با حضور در جمع حامیان محمدصادق حسنی بیان داشت: این افتخار را دارم که در شهر شهید پرور رشت و منطقه میرزا کوچک خان جنگلی حضور پیدا کنم و از یکی از نامزدهای اصلاح طلبان آقای حسنی حمایت کنم. وی افزود: مردم خواهان پوست اندازی در مجلس هستند و ما بخش اول را انجام دادیم، و اکنون باید به مجلسی برسیم که اکثریت آن برای اصلاح طلبان باشند.
کواکبیان در ادامه خاطرنشان کرد: مردم تهران با مشارکت ۵۰درصدی پیروزی کامل را برای اصلاح طلبان ارمغان آوردند ، این در حالی است که لیست اصلاح طلبان را لیست انگلیسی خوانده بودند شاید اگر این لیست آمریکایی خوانده می‌شد مشارکت به ۶۰ درصد هم می‌رسید.
دبیرکل حزب مردمسالاری در ادامه تصریح کرد: : اگر از از ۶۸ کرسی باقیمانده ۴۰ کرسی را به دست بیاوریم در این صورت اکثریت مجلس را به‌دست خواهیم آورد. .
کواکبیان سپردن در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور ما اقتصادی است و محمد صادق حسنی مطالعات زیادی در بخش اقتصاد دارد که می‌تواند گره گشاباشد و ما باید با کمک موبایل و شبکه های اجتماعی برای افزایش آرای حسنی تلاش کنیم.

منتخب تهران در مجلس دهم برنامه ویژه برای بیکاری جوانان را از برنامه‌های مجلس دهم خواند و ابراز داشت: از ماه مهر و بعد از گذراندن کارهای ابتدایی مجلس باید طرح ضربتی برای ایجاد اشتغال واقعی  را اجرا کنیم .وی در ادامه گفت: از سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور۹ سال به پایان کار مانده که فقط ۸ سال آن در دوره احمدی نژاد از بین رفت، ولی ما به همت و تلاش امثال حضرتی، جمالی و حسنی نیاز داریم تا در چند سال پیش رو طبق پیش بینی سند به قدرت اول منطقه و کشور دهم دنیا تدبیل شویم.
کواکبیان در ادامه خاطرنشان کرد: در دوره های قبل اگر نمایندگانی که در برابر اختلاس‌ها سکوت کردند باید در روز قیامت جوابگو باشند، ولی بدانید ما هرچند حامی این دولت هستیم اما اگر تخلفی رخ دهد آن‌قدر آزادگی داریم که وکیل ملت باشیم. وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم جیب‌های خودمان را پر کنیم بلکه به عنوان جا افتادن تفکر تغیر در جامعه آمده ایم  . وی ادامه داد: ما انقلاب را  چون دوست داریم اصلاح طلبیم در غیر این صورت می‌گفتیم هر چه شد اهمیتی ندارد.

محمد صادق حسنی: با رای پاک شما وارد مجلس می شوم 

در این مراسم حسن تامینی با اعلام حمایت دوباره از همشهری خود در انتخابات دور دوم ابراز داشت: خشوحالیم که با حضور آقای حضرتی و همچنین حضور دکتر علی نوبخت امسال نمایندگان استان گیلان به ۱۵ نفر می رسد و از نحسی سیزده خارج می شویم.

همچنین محمدصادق حسنی با خوش آمد به مهمانان  و حضار در سالن و عرض سلام و احترام به رهبران اصلاحات بیان داشت: امیدواریم جمعه با رای پاک شما وارد مجلس شویم و از حقوق شما استیفاء بکنیم. گیل خبر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.