×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در آستانه آغاز سال جدید و نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت های نامزدهای احتمالی در شهر ها و روستاها شکل جدیدی به خود گرفته است.

اختصاصی «بامردم»، چهارمین دوره شورای اسلامی، ماههای پایانی خود را سپری می کند تا به زودی با گرم تر شدن فضای انتخاباتی، رقابتی پر شور و تمام عیار را در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شاهد باشیم .

در همین راستا و مثل همیشه در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه شاهد رقابتی نفس گیر و تمام عیار، همچون دیگر انتخابات ها را متصور خواهیم بود، انتخاباتی که از هم اکنون با رایزنی محافل سیاسی و اجتماعی، رقابتی سنگین و پرهیجان را نوید می دهد.

در سطح شهر، کنش و واکنش هائی در جریان است و افراد زیادی در پی داوطلبی در این عرصه هستند برخی می آیند و تا آخر می مانند، برخی به قصد مطرح کردن خود و یا گرفتن سهم از کاندیدا پیروز وارد این عرصه می شوند.

آنچه برای پیش ارزیابی فضای انتخاباتی در اردیبهشت ۹۶ متصور است اینکه ابتدا باید وضعیت رای آوری اعضای فعلی شورا را در کفه ترازوی افکار عمومی قرار داد.

به هر روی در اولین رونمایی از اسامی نامزدهای احتمالی پنجمین دوره شورای اسلامی آستانه اشرفیه، نام های زیادی مشاهده می شود که با توجه به مختصات و ویژگی های شهری چون آستانه اشرفیه افزایش چند برابری این تعداد متصور است.

پایگاه خبری تحلیلی «بامردم» با رصد برخی شنیده ها و منابع خبری در راستای آگاهی بخشی به مردم و بدون هیچ‌گونه جهتگیری سیاسی به نفع افراد و گروه‌ها، فهرست کاندیدای احتمالی پنجمین دوره شورای اسلامی آستانه اشرفیه را منتشر می کند.

افرادی که اسامی آنان در فهرست زیر قرار ندارد اما علاقه مند به درج نام شان در لیست نامزدهای احتمالی هستند از طریق کامنت ( نظرات ) در انتهای همین اسامی، با ذکر بیوگرافی مختصر و ذکر تلفن ( ضروری ) اعلام حضور نمایند تا در ویرایش های بعدی به جمع نامزدهای احتمالی افزوده شوند.

*متن کامنت ها منتشر نمی گردد. فقط اسامی منتشر می شود.

 

ارسال تصاویر و ارتباط با ما: info@baamardom.ir


لیست کاندیدا احتمالی انتخابات شورای شهر آستانه اشرفیه - لیست کاندیدا احتمالی انتخابات شورای شهر آستانه اشرفیه - آستانه اشرفیه

اسامی برخی از کاندیداهای احتمالی شورای شهر آستانه اشرفیه به قرار زیر است ( ترتیب قرار گرفتن اسامی افراد تصادفی است):

عباس عالم

سجاد اخوان

وحید قربانی

اسماعیل تیغ نورد

حسین امیدوارجلالی

عباس راغبی مقدم

مصطفی امینی

ابراهیم نجفی

حسین دوست جلالی

محمد گلباغی

مجید همتی

مهدی رحمدل

نسیم عباس نژاد

علیرضا بهمنیار

ابراهیم بدپسند

وحید رضانیا

محمدتقی ذاکر جلالی

حسین داداشی

علیرضا تربیعی

حسن ندافی

علی حسین پور

یوسف علی اکبری

حمیدرضا رسولی

 علیرضا بامداد

علیرضا المه ای

 هادی مختاری

هادی رهپیما

 سیداسماعیل توحیدی

محمود حقیقت پسند

علیرضا بهمن‌یار

رضا حیدرزاده

 محدثه عابد

 عبدالرحمان ندیمی

به روز می شود…

افرادی که اسامی آنان در فهرست قرار ندارد اما علاقه مند به درج نام شان در لیست نامزدهای احتمالی هستند از طریق کامنت ( نظرات ) در انتهای همین اسامی و ذکر تلفن ( ضروری ) اعلام حضور نمایند تا در ویرایش های بعدی به جمع نامزدهای احتمالی افزوده شوند.

*متن کامنت ها منتشر نمی گردد. فقط اسامی منتشر می شود.

  1. ناشناس

    رأی ما رضا خانجانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.