پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی بر شاخه نشسته و بُن می برند | نا امن جلوه دادن فضای انتخابات و تهدید کردن در این زمینه، جفای بزرگی در حق نظام وانقلاب است
    24 اسفند 1395 - 11:36
    شناسه : 43281
    0

    معاون سیاسی استاندار گیلان و رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه نباید اعتماد عمومی به سلامت نظارت بر برگزاری انتخابات خدشه دار شود، گفت: برخی افراد که در رقابت با همکاران خود جا مانده اند، بر شاخه نشسته و آگاهانه یا ناآگاهانه، بن می برند. به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور با بیان […]

    پ
    پ

    محمد احمدی پور

    معاون سیاسی استاندار گیلان و رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه نباید اعتماد عمومی به سلامت نظارت بر برگزاری انتخابات خدشه دار شود، گفت: برخی افراد که در رقابت با همکاران خود جا مانده اند، بر شاخه نشسته و آگاهانه یا ناآگاهانه، بن می برند.

    به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور با بیان اینکه نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس قانون به مجلس محول شده، گفت: اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان ها، به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی معرفی و با حکم رئیس این هیات منصوب می شوند.
    رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان ها نیز توسط هیات سه نفره استان منصوب می شوند و قانون چنین اختیاری به بدنه اجرایی برگزاری انتخابات برای دخالت در این امور نداده است.
    محمد احمدی پور افزود: متاسفانه برخی افراد که در رقابت با همکاران خود جا مانده اند، بر شاخه نشسته و آگاهانه یا ناآگاهانه، بن می برند.
    وی به کارگیری نیرو در هیأت نظارت بر انتخابات از سوی خود را غیرواقعی و اتهامی بی اساس دانست و گفت: به نماینده ای که چنین شائبه ای را در جامعه مطرح و استقلال کاری همکاران خود را زیر سوال می برد، توصیه می کنم مروری بر قانون انتخابات شوراهای اسلامی داشته باشد.
    احمدی پور خدشه وارد کردن به اعتماد عمومی در زمینه سلامت نظارت بر برگزاری انتخابات را یکی از دسیسیه های همیشگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت : همواره باید هوشیار و با بصیرت بود تا به دلیل انگیزه های سیاسی و جناحی، بهانه به رسانه های معاند نداد.
    رئیس ستاد امنیت انتخابات گیلان حفظ سلامت و امنیت انتخابات را از وظایف و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به وزیر کشور و مسئولان اجرایی انتخابات عنوان و اضافه کرد: نا امن جلوه دادن فضای انتخابات و تهدید کردن در این زمینه، جفای بزرگی در حق نظام وانقلاب اسلامی است.
    انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
    استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومترمربع مساحت و ۱۶ شهرستان، ۵۲ شهر ، ۴۳ بخش، ۱۰۹ دهستان و ۲۵۸۳ آبادی دارای سکنه، طبق سرشماری سال ۱۳۹۱، ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۷۴ نفر جمعیت دارد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.