چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم
    26 اسفند 1395 - 11:07
    شناسه : 43442
    0

    نشست خبری شهردار لاهیجان با اصحاب رسانه در پایان سال 95 برگزار شد به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»، نشست خبری شهردار لاهیجان با اصحاب رسانه در پایان سال 95 برگزارشد. در این نشست خبری از سوی خبرنگاران سوألاتی مطرح شد و شهردار لاهیجان به بیان توضیحاتی پرداخت. مهندس سعید آگشته در نشست […]

    پ
    پ

    خبری شهردار لاهیجان 1 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجاننشست خبری شهردار لاهیجان با اصحاب رسانه در پایان سال 95 برگزار شد

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»، نشست خبری شهردار لاهیجان با اصحاب رسانه در پایان سال 95 برگزارشد.
    در این نشست خبری از سوی خبرنگاران سوألاتی مطرح شد و شهردار لاهیجان به بیان توضیحاتی پرداخت.
    مهندس سعید آگشته در نشست با اصحاب رسانه در پایان سال 95 گفت: سال 94 شعاری را تحت عنوان تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری به عنوان راهبرد اصلی قرار دادیم که در سال 95 به مرحله قابل قبولی رساندیم.
    باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد. شهرداری لاهیجان با اجرای برنامه ای تحقیقاتی، مطالعاتی با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، بیش از 17 پکیج سرمایه گذاری را معرفی کرد.
    شهردار لاهیجان با تأکید بر رعایت انصاف و دوری از حاشیه گفت: در پراکنش پروژه ها براساس یک راهبرد عدالت محوری یعنی توزیع و پراکنش پروژه ها در همه مناطق شهر، حرکت می کنیم.
    وی افزود: پروژه هشت محل، هشت بهشت به عنوان بافت قدیمی قابل اعتنا برای گردشگر و جذب سرمایه، پروژه ای سه ساله است که احیای بافت قدیم شهری از محله گابنه و مسجد اکبریه آغاز شده و در سال آینده ادامه دارد. چون عدم مراجعه گردشگران به بافت قدیمی شهری عدم رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت.
    آگشته در خصوص برنامه های نوروزی شهرداری لاهیجان گفت: دومین جشنواره نوروزی در عید نوروز سال 1396در لاهیجان برگزار می شود.
    وی افزود: این جشنواره با هدف افزایش روحیه و نشاط و شادابی و به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای جلب نظر و رفاه مسافران نوروزی و شهروندان و افزایش ساعت ماندگاری مسافران در شهر اجرا می شود.
    شهردار لاهیجان گفت: تخفیف ویژه فروشگاهها و مراکز خرید سطح شهر، اجرای برنامه های هنری و طنز در حاشیه شمالی استخر، موسیقی سنتی و فولکلور در باغ نارنج، اجرای برنامه های ورزشی، ورزش صبحگاهی، برگزاری تور آفرود و گردشگری طبیعت، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، اجرای سیرک و … از جمله این برنامه ها می باشد که نوروز 96 در سطح شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.
    آگشته اظهار کرد: معرفی جاذبه های گردشگری لاهیجان، نصب تابلوهای دو زبانه راهنمای اماکن گردشگری، برپایی المان سفره هفت سین آبی در استخر، برپایی سفره بزرگ هفت سین در جلوی ساختمان ستادی شهرداری، نصب بنرها و پیام های شهروندی از دیگر برنامه های شهرداری لاهیجان در عید نوروز می باشد.
    وی اضافه کرد: شهرداری لاهیجان به منظور زیبا سازی و آراستگی شهر با حضور معاونان و مدیران شهرداری تدابیر لازم را آغاز کرده و لکه گیری آسفالت خیابانها و معابر، فرش موزاییک پیاده روها، نصب چراغ های جدید روشنایی در بلوارها، رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، بهسازی فضای سبز و گلکاری میادین و بلوارها، آذین بندی سطح شهر، نورافشانی، احداث سرویس بهداشتی جدید در اماکن گردشگری، نصب سطل های زباله جدید، آماده سازی کمپ های اقامتی شهرداری و … از جمله این اقدامات می باشد.
    شهردار لاهیجان افزود: برای اولین بار در ایام نوروز 96 در حاشیه مجموعه گردشگری استخر لاهیجان wifi رایگان راه اندازی می شود و لاهیجان به عنوان اولین شهر هوشمند کشور است که یک پکیج هوشمند خدماتی ارائه خواهد کرد.
    آگشته گفت: صدور کارت هوشمند شهروندی، نصب کیوسک ها، حضور پارکبانهای مجهز به کارت شهروندی و راه اندازی wifi رایگان در حاشیه مجموعه گردشگری استخر از اقدامات اولیه ارایه پکیج خدماتی شهرهوشمند است.
    آگشته در خصوص راه اندازی زیپ لاین گفت: زیپ لاین یکی از پروژه های سرمایه گذاری شهر لاهیجان است. با وجود اخذ مجوز ازسازمان استاندارد، کارشناس درخواست شد و تلاش بر این است که تا نوروز امسال قابل بهره برداری باشد.

    خبری شهردار لاهیجان 2 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجان خبری شهردار لاهیجان 7 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجان خبری شهردار لاهیجان 6 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجان خبری شهردار لاهیجان 5 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجان خبری شهردار لاهیجان 4 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجان خبری شهردار لاهیجان 3 - باید برای افزایش درآمد تغییر نگرشی در حوزه درآمدی بوجود می آمد | شعار تولید ثروت و ایجاد سرمایه گذاری را به مرحله قابل قبولی رساندیم - اخبار لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.