پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسافران لاهیجان باید خدمات شایسته ای را دریافت کنند | ملت ایران سرنوشتش را خود تعیین می کند | سال آینده ملت ایران باید حماسه دیگری خلق کند
    26 اسفند 1395 - 20:09
    شناسه : 43513
    1

      فرماندار لاهیجان با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات در سال آینده گفت: سال 1396 قرار است که حماسه دیگری را خلق کنیم و یک بار دیگر با مشارکت و حضور حداکثری خود همه محاسبات و برنامه ریزی های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنیم. به گزارش «بامردم»، همایش مشارکت حداکثری […]

    پ
    پ

     مشارکت حداکثری لاهیجان 11 - مسافران لاهیجان باید خدمات شایسته ای را دریافت کنند | ملت ایران سرنوشتش را خود تعیین می کند | سال آینده ملت ایران باید حماسه دیگری خلق کند - اخبار لاهیجان

    فرماندار لاهیجان با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات در سال آینده گفت: سال 1396 قرار است که حماسه دیگری را خلق کنیم و یک بار دیگر با مشارکت و حضور حداکثری خود همه محاسبات و برنامه ریزی های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنیم.

    به گزارش «بامردم»، همایش مشارکت حداکثری با حضور مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گیلان، مشاور استاندار گیلان و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار شد. (+گزارش تصویری)

    سید محمد احمدی در این همایش گفت: سال 1395 سال سختی برای دهیاران و شوراهای اسلامی لاهیجان بود و در حوزه مدیریت شهرستان، مشکلات و حوادثی مانند بحران برف رخ داد که با درایت، همدلی، تلاش و کوشش همه بویژه دهیاران و اعضا شوراهای روستا ها مدیریت شد و جا دارد از تک تک عزیزان و بزرگواران تشکر و قدردانی کنیم.

    وی با اشاره به نزدیکی به ایام تعظیلات نوروز و حضور مسافرین در شهرستان لاهیجان، اظهار داشت: نیاز است که تمهیداتی را بخشداران شهرستان با همیاری دهیاران و اعضای شوراهای روستا ها اندیشیده باشند تا علاوه بر شهر لاهیجان زیبایی های فضای روستایی شهرستان را نیز به مسافران معرفی کرده و گردشگران را مجذوب کنیم.

    احمدی افزود: یاید در یک فضای آرام، دوستی، فنی و حرفه ای به زیر ساخت های خود توجه کنیم، همه مسافرین و گردشگرانی که وارد لاهیجان می شوند باید خدمات شایسته ای را دریافت کنند و این بدون تلاش های پایه ای و تلاش های همه عزیزان حاضر در صحنه ممکن نیست.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات در سال آینده گفت: سال 1396 قرار است که حماسه دیگری را خلق کنیم و یک بار دیگر با مشارکت و حضور حداکثری خود همه محاسبات و برنامه ریزی های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزنیم.

    نماینده دولت در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: براساس اصل ششم قانون اساسی ملت ایران سرنوشتش را خود تعیین می کند و این زیباترین تشبیه مردم سالاری دینی است و این ادعای واقعی و اثبات شده است و سال آینده، سالی است که ملت ایران باید حماسه دیگری خلق کند.
    احمدی یادآور شد: شرکت حداکثری و مشارکت آحاد ملت، موجب قوام نظام جمهوری اسلامی است.
    وی گفت: هنر انقلاب اسلامی این بوده که در طول چهار دهه هر سال تقریبا یک انتخابات را برگزار کرده و خداوند را شاکریم که در این نظام مقدس و در سایه ولایت توانسته ایم در برگزاری هرکدام از انتخابات ها برگ زرینی را به نظام مردم سالار خودمان بیافزاییم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.