×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo 2017 03 18 14 59 24 - دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی بانوان گیلانی در تلگرام - تلگرام

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی شهروندان گیلانی در تلگرام ، خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع دو فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی دو. خانم ۲۷ و ۳۵ ساله متاهل ، مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی آنان در تلگرام ، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، عاملان انتشار تصاویر خصوصی شهروندان گیلانی در تلگرام شناسایی شدند، تصریح کرد: یکی از متهمان مردی ۲۳ ساله اهل و ساکن رشت و دیگری مردی ۳۱ ساله اهل و ساکن خوزستان بود.

وی با اشاره به اینکه متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شدند، تصریح کرد: طبق ماده ۱۷ فصل پنجم، هتک حیثیت و نشر اکاذیب، قانون جرایم رایانه ای، هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد ، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.