×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سعید آگشته - پیام نوروزی شهردار لاهیجان - پیام نوروزی شهردار لاهیجان

شهردار لاهیجان به مناسبت آغاز سال جدید پیامی را صادر کرد.

به گزارش «بامردم»،متن این پیام به شرح زیر می باشد:

یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبر اللیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الا احسن الحال

خداوند متعال را شاکرم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا درگذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم. فرارسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران، و همه ایرانیان در هرجای کره خاکی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
نوروز، روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است. همه سنتهای نوروز و همه دستورات اسلامی و دستورات بزرگان ما درباره نوروز، نشان دهنده ویژگی برجسته و والای نوروز است.
تازگی طبیعت و آغاز سال نو، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می گردد تا با نیم نگاهی بر رفتار و اعمال گذشته، فردائی روشن را رقم بزنیم. توفیق سالی دیگر از خدمت به مردم سپری شد سالی که فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کردیم و امیدواریم آنچه که انجام گرفت توانسته باشد گوشه هایی از انتظارات بحق شما مردم قدر شناس را فراهم نموده باشد.
در آستانه سال نو ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر مجموعه خادمین مردم و مشارکت همه جانبه مردم شریف برای رسیدن به شهری آباد، امیدواریم در سال جدید با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری، همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایت مندی مردم و خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی بکار گیریم.
در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز لاهیجان، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته است. آرزوی ما برای لاهیجان و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست، بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده ای هستند که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.
به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری با اخلاق تر، زیباتر، ایمن تر، توسعه یافته تر، آبادتر و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.
در پایان، خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و تندرستی، عزت و سربلندی آرزو می نمایم. امیدوارم در آستانه تغییر طبیعت، خداوند همه ما را به بهترین حال ممکن تحول بخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.