شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسب مهارت می‌تواند کمک شایانی به ایجاد شغل پایدار در زندانیان پس از آزادی نماید
    08 اردیبهشت 1395 - 21:31
    شناسه : 4424
    0

    عصر امروز نشستی بین اداره فنی و حرفه ای و اداره زندانهای رودسر و همچنین اداره صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودسر برگزار شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم در این نشست که جهت همکاری و هماهنگی آموزشی برای زندانیان برگزار گردید تهمتن ریاست زندان رودسر ضمن تقدیر ازعملکرد اداره فنی و حرفه ای در […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-27_22-29-27 (Copy)

    عصر امروز نشستی بین اداره فنی و حرفه ای و اداره زندانهای رودسر و همچنین اداره صنایع دستی و گردشگری شهرستان رودسر برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم در این نشست که جهت همکاری و هماهنگی آموزشی برای زندانیان برگزار گردید تهمتن ریاست زندان رودسر ضمن تقدیر ازعملکرد اداره فنی و حرفه ای در سال گذشته در خصوص آموزش زندانیان افزود: کسب مهارت می‌تواند کمک شایانی به ایجاد شغل پایدار در زندانیان پس از آزادی نماید و خواستار برگزاری بیشتر دوره های کوتاه مدت برای سال 95 شد.

    در ادامه یوسفی رئیس اداره فنی وحرفه ای ضمن تقدیر از حسن نظر و تعاملات بسیار خوب بین ادارات اظهار داشت: سازمان سالهاست با انعقاد تفاهم نامه با سازمان امور زندانها و نیز ستاد مبارزه با مواد مخدر به آموزش زندانیان و بازپروری و حرفه آموزی معتادین درمان یافته مبادرت می نماید.و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور (وابسته به قوه قضائیه) به منظور مهارت آموزی مدد جویان و زندانیان در محل ندامتگاه ها با هدف اشتغال آنان پس از آزادی از زندان و به تبع آن کاهش احتمال بازگشت مجدد آنان به زندان انجام می پذیرد.
    یوسفی با تأکید بر اهمیت آموزش زندانیان و ارتقای مهارت آنها و تأثیر این آموزش ها بر کیفیت زندگی ایشان گفت: مرکز رودسر از سال 1390تا کنون درراستای تحقق اهداف سازمان به منظور توانمند سازی و بستر سازی لازم برای بازگشت سالم مددجویان به جامعه و استفاده بهینه از اوقات و فراگیری مهارت مطلوب در زندان های سطح شهرستان با این اداره تفاهم نامه های متعددی به امضا رسانده است.
    یوسفی در پایان تصریح کرد : از ابتدای سال ۹۴ تا کنون 180کارموز زندان در رشته های مختلف صنعت و کشاورزی و … آموزش دیده اند که این افراد پس از اتمام دوره مانند سایر کارآموزان آزمون داده و مدرک فنی و حرفه ای دریافت می نمایند.
    سپس عابدی رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان از اجرای طرح استاد شاگردی با کمک اداره فنی و حرفه ای در زندان رودسر خبر داد و اظهار داشت در این طرح می توان از زندانیانی که توانایی بالایی در عرصه هنرهای دستی دارند حمایت و پشتیبانی نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.