×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

81998626-70584258فرماندار رودسر از آمادگی این شهرستان برای استقبال و پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی خبر داد.


به گزارشخبرگزاری «با مردم» به نقل از ایرنا ، امیر جانبازی رودسری عصر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی رودسر، از فعالیت ۹۳ هتل، هتل آپارتمان، مجتمع اقامتی، میهمان پذیر، واحد بین راهی و مسافر کاشانه برای رفاه حال مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: در این راستا ۶۵۶ اتاق و سوییت، یک هزار و ۸۴۶ تخت و ۱۱هزار و ۵۰۰ عدد صندلی برای همین منظور پیش بینی و لحاظ شده است.
وی فعالیت شش مرکز اطلاع رسانی برای گردشگران و اسکان مسافران و نیز توزیع ۲۰هزار برگ برشور بین مسافران نوروزی را از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی ذکر کرد.
جانبازی رودسری همچنین از راه اندازی ۱۱ نمایشگاه صنایع دستی طی ایام نوروز در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
فرماندار رودسر با تاکید بر این مطلب که ایام نوروز فرصت مناسب برای شناساندن موقعیت و جاذبه های طبیعی و گردشگری است، تصریح کرد: بی تردید با ایجاد زیر ساخت های مناسب، می توان زمینه و بستر لازم برای ماندگاری و اقامت بیشتر مسافران را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه افزایش مدت زمان اقامت مسافران مستلزم ایجاد زیر ساخت های مناسب است، بیان کرد: تحقق این امر می تواند به فرایند رونق بخشیدن فعالیت های بیشتر اقتصادی منطقه کمک شایانی کند.
رئیس اداره تعاون روستایی رودسر نیز از تهیه و تامین میوه مورد نیاز شب عید در این شهرستان خبر داد.
امیر خوشفکر افزود: به همین منظور ۲۵ تن پرتقال و ۲۰ تن سیب تهیه و تامین و ذخیره سازی شده و از روز ۲۴ اسفند ماه جاری، فروش در چهار حوزه شهرستان رودسر آغاز می شود.
شهردار چابکسر نیز در این نشست از اهدای جوایز به ۳۷ نفر از نخستین مسافران و میهمانان نوروزی که از استان های همجوار وارد گیلان در محور چابکسر می شوند، خبر داد.
بهرام غنوی افزود: اهدای این جوایز به این ۳۷نفر به مناسبت سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران صورت می گیرد.
شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام /*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.