شنبه, 29 اردیبهشت 1403 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41736 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2383×
ثبت نام ۱۵۶ نفر در شهرستان آستانه اشرفیه
  • 2 فروردین 1396 ساعت: 12:21
  • شناسه : 44352
    0

    فرماندار آستانه اشرفیه از ثبت نام قطعی ۱۵۶ نفر تا پایان روز دوم ثبت نام داوطلبان شوراهی اسلامی شهر و روستا خبر داد. به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری با بیان این خبر گفت: از این تعداد دواوطلبان ۱۵ نفر داوطلب شوراهی اسلامی شهر در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و ۸۷ نفر داوطلب شوراهای اسلامی […]

    پ
    پ

    انتخابات - ثبت نام ۱۵۶ نفر در شهرستان آستانه اشرفیه -

    فرماندار آستانه اشرفیه از ثبت نام قطعی ۱۵۶ نفر تا پایان روز دوم ثبت نام داوطلبان شوراهی اسلامی شهر و روستا خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، رحیم حیدری با بیان این خبر گفت: از این تعداد دواوطلبان ۱۵ نفر داوطلب شوراهی اسلامی شهر در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و ۸۷ نفر داوطلب شوراهای اسلامی بخش مرکزی و ۵۴ نفر داوطلب شوراهای اسلامی بخش بندر کیاشهر می باشند.

    هم چنین بخشدار بندر کیاشهر به  ۴۷ صندوق اخذ رای تعبیه شده در کیاشهر اشاره کرد و گفت:  از این تعداد  ۳۶ صندوق در روستاهای بخش کیاشهر و از۱۱صندوق مستقر در حوزه شهری بندر کیاشهر  ۱۰ صندوق ثابت و ۱ صندوق سیار است.

    حجت حاجی پور با بیان اینکه تلاش می کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم را  فراهم کنیم به میزان مشارکت مردم این بخش در دوره قبل پرداخت و اظهار کرد : میزان مشارکت مردم کیاشهر در دوره قبل در ریاست جمهوری ۸۹ درصد  و در شوراهای شهر ۷۵ درصد  و شوراهای روستا بالای ۹۰ درصد بوده است .

    حاجی پور با تصریح این سخن که تمام تلاش ما بر این اصل استوار است که  شاهد افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم افزود : تلاش می کنیم که انشالله امانت داری خوبی برای مردم باشیم.

    وی به سیاست های اصلی بخشداری بندر کیاشهر در انتخابات پیش رو اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بالا بردن مشارکت مردم  در روز انتخابات ؛  رعایت اصل بی طرفی  واجرای  صحیح قوانین،  صیانت از آرای مردم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حق الناس نام می برند ۳ موضوع اصلی خود نام برد.


     منبع: جلال شرق | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.