سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41241 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • داوطلبان شوراهای اسلامی هر چه زودتر نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند
    03 فروردین 1396 - 23:10
    شناسه : 44738
    0

    فرماندار سیاهکل گفت: از آنجایی که در روزهای آخر احتمالا با ازدحام نام نویسی مواجه خواهیم شد از همه افراد داوطلب می خواهم تا هر چه زودتر نسبت به نام نویسی خود اقدام و به روز آخر موکول نکنند. به گزارش «بامردم»،  مهندس رضا اسلامی تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین […]

    پ
    پ

    اسلامی فرماندار سیاهکل - داوطلبان شوراهای اسلامی هر چه زودتر نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند - انتخابات سیاهکل

    فرماندار سیاهکل گفت: از آنجایی که در روزهای آخر احتمالا با ازدحام نام نویسی مواجه خواهیم شد از همه افراد داوطلب می خواهم تا هر چه زودتر نسبت به نام نویسی خود اقدام و به روز آخر موکول نکنند.

    به گزارش «بامردم»،  مهندس رضا اسلامی تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۳۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۹۶/۱/۶ به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: از داوطلبان جهت نام نویسی در شورای شهر سیاهکل و شهر دیلمان همچنین روستاهای بخش مرکزی و روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه خواست تا در وقت قانونی تعیین شده با مراجعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

    فرماندار سیاهکل گفت: با توجه به اینکه امکان تمدید یا جابجایی زمان نام‌نویسی داوطلبان وجود ندارد و از آنجایی که در روزهای آخر احتمالا با ازدحام نام نویسی مواجه خواهیم شد از همه افراد داوطلب می خواهم تا هر چه زودتر نسبت به نام نویسی خود اقدام و به روز آخر موکول نکنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.