جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ملک فرنود، در نهایت وارد کارزار انتخابات شورای شهر رشت شد
    04 فروردین 1396 - 18:43
    شناسه : 44893
    1

    احمد ملک فرنود رئیس اتحادیه تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی شهرستان رشت در چهارمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای شهر رشت با حضور در فرمانداری این شهر رسما وارد کارزار انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر کلانشهر رشت شد. به گزارش «بامردم»، احمد ملک فرنود صبح پنجشنبه در چهارمین روز از مهلت قانونی […]

    پ
    پ

    ملک فرنود - ملک فرنود، در نهایت وارد کارزار انتخابات شورای شهر رشت شد - احمد ملک فرنود
    احمد ملک فرنود رئیس اتحادیه تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی شهرستان رشت در چهارمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای شهر رشت با حضور در فرمانداری این شهر رسما وارد کارزار انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شورای شهر کلانشهر رشت شد.

    به گزارش «بامردم»، احمد ملک فرنود صبح پنجشنبه در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای اسلامی شهر رشت با حضور در فرمانداری این شهر به جمع نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پیوست.
    وی پس از طی مراحل اداری ثبت نام از داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی ، از پرسش و پاسخ رسانه ای خودداری نمود و اظهار داشت: اعلام حضور در این مرحله کفایت می کند و نباید هیچگونه شائبه ای در این رابطه به وجود بیاید وگرنه سخن از معضلات شهری و راهکارهای مرتفع کردن آن بسیار است که در موقعیت مناسب مطرح خواهد شد .
    ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد شاهد انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم و در انتخابات شورای شهر که مسائل حقوقی، شهری و شهروندی در اولویت قرار می گیرد نام چهره های اجرایی ، علمی و دانشگاهی را بیش از چهره های صرفا سیاسی بشنویم که این جایگاه همیشه از دعواها و جناح بندی های سیاسی آسیب های فراوان دیده است.
    آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت در روز چهارم ۴۷ نفر بوده که از این تعداد ۳۸ نفر مرد و ۹ نفر زن بوده است و در مجموع تا پایان روز چهارم ۱۲۱نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نموده اند که ۱۰۳ نفر مرد و ۱۸ نفر زن می باشد.
    در شرح بیوگرافی احمد ملک فرنود آمده است:
    احمد(فرزین) ملک فرنود در سال 1348 در خانواده ای اصیل، در شهر رشت، چشم به جهان گشود. پدر وی، اهل قلم، و از خانواده بزرگ مطبوعات و مولف چندین جلد فرهنگ لغات گیلکی و مادر، اهل فرهنگ و بازنشسته آموزش و پرورش می باشند.
    احمد ملک فرنود پس از گذراندن مقاطع تحصیلی ابتدایی، تحصیلات دوره متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی سپری نمود و در سال 1366 مدرک دیپلم علوم تجربی خود را از این مدرسه خوش نام اخذ کرد. وی که در دوران تحصیل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گوناگون و متعددی را در قالب تشکل های مردم نهاد و عام المنفعه دنبال می کرد، سالیان بعد به کرسی هیات امنای دبیرستان معتبر شهید بهشتی رسید.
    ایشان تحصیلات عالیه را با اخذ دو مدرک کارشناسی در رشته های کشاورزی و حقوق قضایی پشت سر نهادند و سرآخر با کارشناسی ارشد «حقوق خصوصی» به تحصیل خود پایان و تحقیق و پژوهش را در شاخه های علمی تا به امروز با جدیت ادامه دادند.

    سوابق اجرایی و مدیریتی :
    رئیس اتحادیه تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی شهرستان رشت
    عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
    عضو اتحادیه صادرکنندگان و بازرگانان گیلان
    عضو اتاق اصناف مرکز استان گیلان
    عضو اتاق بازرگانی استان گیلان
    عضو انجمن صنفی شرکت های ساختمانی
    مدیر عامل شرکت ساختمانی جهان ارتباط شمال
    مدیر عامل شرکت بازرگانی جهان ارتباط
    مدیر داخلی پایانه های بار رشت و آستارا
    دارنده کارت مدیریت فنی سازمان جهاد کشاورزی
    مدیر مسئول سابق ماهنامه کشاورز شمال

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.