جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک خانه فساد در املش شناسایی و متلاشی شد
    10 اردیبهشت 1395 - 20:25
    شناسه : 4532
    0

      اختصاصی/ فرماندهی نیروی انتطامی شهرستان املش از شناسایی و متلاشی کردن یک خانه فساد در املش خبر داد. سرهنگ سید‌نژاد در گفتتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت: با تلاش پلیس اطلاعات امنیت شهرستان املش یک خانه فساد که تعداد 8 نفر پسر و دختر در سنینی 20 تا 25 سال در آن اقامت داشتند […]

    پ
    پ

     photo_2016-04-29_20-15-16 (Copy)

    اختصاصی/ فرماندهی نیروی انتطامی شهرستان املش از شناسایی و متلاشی کردن یک خانه فساد در املش خبر داد.

    سرهنگ سید‌نژاد در گفتتگو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت: با تلاش پلیس اطلاعات امنیت شهرستان املش یک خانه فساد که تعداد 8 نفر پسر و دختر در سنینی 20 تا 25 سال در آن اقامت داشتند شناسایی و متلاشی شد.

    وی افزود: این افراد در یک خانه ویلایی واقع در شهر رانکوه املش که توسط یک فرد تهرانی در اختیارشان قرار گرفت بود اقامت داشتند.

    فرماندهی نیروی انتطامی املش ادامه داد: این افراد در یک عملیات پلیسی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و از نامبردگان تعدادی وسایل لهو و لعب کشف و ضبط شده است.

    سرهنگ سید نژاد در پایان ضمن اعلام دستگیری 4 نفر که مبادرت به توزیع توتو و ادوات قمار در مناطق محلات املش داشتند افزود: توسط  پلیس نظارت بر اماکن عمومی املش  8 قلیانسرا به دلایل تخلف در سطع این شهرستان پلمپ شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.