×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

82054839-70687303

زوج دانشجوی گیلانی، عصر امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد سرخبنده رشت، رأی خود را به صندوق انداخته و در انتخابات مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بامردم، فلاح نماینده فرماندار رشت که در شعبه اخذ رأی مسجد سرخبنده حضور داشت، بیان کرد: عروس با حجاب کامل در این شعبه حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.
وی ادامه داد: همچنین امروز مرد ویلچری که توانایی هیچ حرکتی نداشت، در این شعبه حضور یافت و با کمک همراهان خود، رأی خویش را به صندوق انداخت.
فلاح همچنین به حضور یک پیرمرد ۱۰۵ ساله رشتی در این شعبه اشاره و اضافه کرد: این شهروند کهنسال، به تنهایی برای شرکت در انتخابات حضور یافته بود.
وی حضور این افراد را نشانه عشق آنان به نظام اسلامی دانست که در چنین شرایطی خود را موظف به حضور در صحنه و مشارکت در انتخابات می دانند.
مسجد سرخبنده رشت، از مساجد قدیمی این شهر و واقع در خیابان تختی به سمت گلسار است.
شهرستان رشت با پنج بخش مرکزی، کوچصفهان، لشت نشاء، خمام و خشکبیجار، سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در مرحله نخست از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان که هفتم اسفندماه سال گذشته برگزار شد، یک نامزد با کسب حد نصاب آراء به مجلس راه یافت و چهار نامزد دیگر برای کسب دو کرسی باقیمانده در این حوزه، در دور دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۶۹۲ هزار و ۷۷۸ نفر در شهرستان رشت واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
استان گیلان با افزون بر ۱۴ هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۴۸۰ هزار نفر و ۱۶ شهرستان، ۱۳ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.