جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد امام جمعه لاهیجان از وضعیت عفاف و حجاب
    10 اردیبهشت 1395 - 22:46
    شناسه : 4540
    0

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه از وضعیت حجاب در جامعه ناراحت هستیم و نمی دانیم یقه چه کسی را باید بگیریم گفت: متاسفانه برخی از سردمداران نظام نیز از گشت های امنیت اخلاقی دادشان درآمده که ما به آنها می گوییم اجازه نخواهیم داد خون شهیدان پایمال شود. به گزارش «با مردم» به نقل […]

    پ
    پ

    1768539-250x172

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه از وضعیت حجاب در جامعه ناراحت هستیم و نمی دانیم یقه چه کسی را باید بگیریم گفت: متاسفانه برخی از سردمداران نظام نیز از گشت های امنیت اخلاقی دادشان درآمده که ما به آنها می گوییم اجازه نخواهیم داد خون شهیدان پایمال شود.

    به گزارش «با مردم» به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده بااشاره به کنفرانس اسلامی ونقش سعودی ها در این کنفرانس با بیان اینکه عربستان به جای اینکه با سیاست های آمریکا و اسرائیل دشمنی کند، حزب الله لبنان را به عنوان تروریست معرفی می کنندگفت: چیزی جز نام اسلام برای عربستان نمانده و اسلام سعودی ها، همان اسلام آمریکایی است.

    وی با اشاره به مساجد ساخته شده در عربستان و ترکیه با بیان اینکه این گونه مساجد از لحاظ ساختاری زیباهستند ولی از لحاظ معرفت و هویت تهی است با اشاره به برخی اختلاف نظرها در مساجد گفت: گاهی اختلافاتی در مدیریت مساجد مشاهده می شود که اگر وظیفه شناس باشیم و خداوند را در نظر بگیریم، حل می گردد.

    حجت الاسلام عبدالله زاده در خطبه دوم با بیان اینکه یکی از نیروهای جان برکف جمهوری اسلامی سپاه و بسیج است گفت: برخی میگویند، که در زمان صلح نقش سپاه چیست که امروزه سپاه در زمینه فرهنگی و روشنگری، پیشرو و فعال است.

    وی در ادامه با اشاره به جنگ آمریکا با مردم ویتنام و قتل عام زنان وکودکان بی گناه ویتنامی گفت: تمدن آمریکایی جز کودک کشی چیزی برای زنان و مردان ویتنامی به ارمغان نیاورده است.

    خطیب جمعه لاهیجان در ادامه گفت: عده ای در گوشه و کنار می گویند که چرا شعار مرگ برآمریکا در مسجد سرداده میشود که بنده به این افراد می گویم شما زین پس زیارت عاشورا را نیز که لعن و نفرین است نخوانید.

    حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه با ابراز ناراحتی از وضعیت حجاب با بیان اینکه از این وضعیت ناراحت هستیم و نمی دانیم یقه چه کسی را بگیریم گفت: برخی آیه شریفه«لااکراه فی الدین» را نادرست تفسیر می کنند.

    وی در پایان با بیان اینکه انسان در خلوت و خفا شاید گناهی مرتکب شود ولی نباید جامعه را آلوده کند گفت: متاسفانه برخی از سردمداران کشور نیز از گشت های امنیت اخلاقی دادشان در آمده اما ما می گوئیم که اجازه نخواهیم داد خون شهیدان پایمال شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.