سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میرزا کوچک جنگلی نماد آزادی خواهی و استقلال طلبی گیلانیان است
    13 اردیبهشت 1395 - 14:32
    شناسه : 4614
    0

    دستیار و مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه گیلان در طول تاریخ چند هزار ساله خود به عنوان یک قطب فرهنگی و علمی درخشیده است، گفت: در تاریخ آزادی خواهی و استقلال طلبی افرادی همچون میرزا کوچک جنگلی را به میهن تقدیم کرده است به گزارش خبرگزاری بامردم، سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی در […]

    پ
    پ

    دستیار و مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه گیلان در طول تاریخ چند هزار ساله خود به عنوان یک قطب فرهنگی و علمی درخشیده است، گفت: در تاریخ آزادی خواهی و استقلال طلبی افرادی همچون میرزا کوچک جنگلی را به میهن تقدیم کرده است

    به گزارش خبرگزاری بامردم، سردار سرلشگر یحیی رحیم صفوی در اجلاسیه ایثارگران  کنگره ۸ هزار شهید گیلان، اظهار کرد: استان گیلان در طول تاریخ چند هزار ساله خود به عنوان یک قطب فرهنگی و علمی درخشیده است و در تاریخ آزادی خواهی و استقلال طلبی افرادی همچون میرزا کوچک جنگلی را به میهن تقدیم کرده است.

    وی با بیان اینکه جوانان گیلان در هشت سال دفاع مقدس صحنه های زیبایی از ایثار آفریدند، گفت: در آزاد سازی خرمشهر و در جبهه های حق علیه باطل در غرب و جنوب این فرزندان عزیز شما بودند که جان بر کف نهادند و برای دفاع از کیان این ملت و پیروی از  رهنمودها ی امام (ره )  به شهادت رسیدند.

    دستیار و مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه فرزندان غیور این سرزمین الگوی های یک انسان مطلوب و کامل در اندیشه و اخلاق هستند، تاکید کرد: در حالی که دشمنان به دنبال اشاعه فرهنگ برهنگی و هرزگی در جهان  می باشند ما دارای الگو هایی هستیم که سیرت آنان مثال زدنی است .

    وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره با توانمندی ها و پتانسیل های استان گیلان در زمینه توسعه گفت: مساحت استان گیلان یک و نیم برابر از لبنان بیشتر است و بزرگترین دریاچه جهان در کنار این استان قرار دارد که می توان   با استفاده از ظرفیت های تجاری از این موارد بهره برد.

    رحیم صفوی تصریح کرد: بهترین مسیر صادرات در استان های شمالی وجود دارد و استان گیلان می تواند با تکیه بر جوانان برومند و تحصیل کرده خود این مسیر توسعه را طی کند.

    وی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو و وجود بیش از ۸۰ واحد دانشگاهی در گیلان این امر را ملزوم می کند که برای این جمعیت جوان شغل ایجاد شود.

    دستیار و مشاور مقام معظم رهبری با بیان این نکته که با تکیه بر مکتب مقاومت باید در برابر مشکلات ایستاد،گفت : امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گرفته شده است و ما باید همان گونه که در دفاع مقدس با روحیه جهادی و مقاومت پیروز شدیم در جبهه ی اقتصادی نیز پیروز شویم.

    وی به حماسه ملت ایران در دفاع از ملت سوریه و حرمت کشورهای اسلامی اشاره کرد و اذعان کرد: اگر رزمندگان مدافع حرم در خارج از مرزهای ایران بر علیه تکفیری ها نجنگند باید در داخل مرزها بر علیه این دشمنان دست نشانده استکبار بجنگیم.

    وی تاکید کرد: فرزندان غیور این مملکت همواره در صحنه دفاع حاضر هستند و استکبار این روحیه را فهمیده است و به خود جرات تعدی به مرزها ی کشور نخواهد داد.

    منبع:کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.