پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد از امروز
    13 اردیبهشت 1395 - 14:49
    شناسه : 4616
    0

    مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ از طریق سامانه سازمان سنجش آغاز شد. به گزارش خبرگزاری بامردم، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با گفت :کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از امروز بر روی سامانه […]

    پ
    پ

    آزمون

    مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ از طریق سامانه سازمان سنجش آغاز شد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با گفت :کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از امروز بر روی سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مذکور برای دریافت پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
    وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنچشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت در ۲ نوبت صبح و عصر و در ۶۶ شهرستان برگزار می شود.
    توکلی ادامه داد: داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اول متقاضی شرکت در کدرشته امتحانی دوم هستند، باید کارت ورود به جلسه آزمون دوم را نیز دریافت کنند.
    مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور یادآور شد: نخستین مرحله بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز همزمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار می شود و داوطلبان موظفند براساس برنامه زمانی اعلام شده برای هر یک از ۲۰ رشته مورد نظر، در آزمون ارشد شرکت کنند.
    وی بیان کرد: ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان تا ۱۷ اردیبهشت امکان پذیر است.
    منبع:باشگاه خبرنگاران
    انتهای پیام/
    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.