جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیر کردن افراد در زیپ لاین امری طبیعی است | زیپ لاین لاهیجان مشکل فنی ندارد
    08 فروردین 1396 - 13:02
    شناسه : 46301
    0

    شهردار لاهیجان گفت: گیر کردن افراد در زیپ لاین لاهیجان امری طبیعی و غیر قابل پیش‌بینی است و علت آن وزش باد از جهت مخالف حرکت قرقره و کشیدن ترمز بیش از حد آن توسط شخص استفاده کننده است. به گزارش «بامردم»، سعید آگشته با اشاره به اینکه زیپ لاین لاهیجان مشکل فنی ندارد اظهار […]

    پ
    پ

    لاهیجان زیپ لاین - گیر کردن افراد در زیپ لاین امری طبیعی است | زیپ لاین لاهیجان مشکل فنی ندارد - افتادن زیپ لاین لاهیجانشهردار لاهیجان گفت: گیر کردن افراد در زیپ لاین لاهیجان امری طبیعی و غیر قابل پیش‌بینی است و علت آن وزش باد از جهت مخالف حرکت قرقره و کشیدن ترمز بیش از حد آن توسط شخص استفاده کننده است.

    به گزارش «بامردم»، سعید آگشته با اشاره به اینکه زیپ لاین لاهیجان مشکل فنی ندارد اظهار داشت: شهروندان و گردشگران با خیال آسوده می‌توانند از این وسیله تفریحی لذت ببرند.

    شهردار لاهیجان گفت: زمانی که کسی روی زیپ لاین گیر می‌کند امدادگر به‌دلیل وجود قرقره قادر به رد شدن از فرد گیر کرده یا معلق نیست بنابراین امدادگر باید به کار خود مسلط باشد تا بتواند به فرد نیازمند کمک کند و او را به ایستگاه دوم یا انتهای زیپ لاین برساند.

    وی با تاکید بر اینکه گیر کردن افراد در زیپ لاین امری طبیعی است ابراز داشت: این مشکل در همه زیپ لاین های در حال استفاده و فعال ایران و حتی در خارج از کشور هم رخ می‌دهد و این مسئله‌ای اجتناب ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است.

    آگشته با بیان اینکه مسئولیت زیپ لاین با بخش خصوصی است افزود: رسیدگی به حوادث این‌چنینی به عهده شرکت متولی آن است اما شهرداری لاهیجان به‌عنوان ناظر به کمک افراد حادثه دیده می‌رود و با عوامل شرکت مذکور در تعامل است.

    شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: امدادگرانی که در محل زیپ لاین حضور دارند دوره‌ها و آموزش‌های امدادی مربوطه را گذرانده‌اند و اگر خطری برای شهروندان وجود می‌داشت هرگز اجازه نمی‌دادیم این کارگروه خصوصی به فعالیت خود ادامه دهند.

    وی پروژه زیپ لاین لاهیجان را در استان گیلان کم نظیر دانست و تصریح کرد: شهروندان به‌علت عدم آگاهی از شرایط استفاده و علل گیر کردن بر این باور هستند که زیپ لاین مشکل دارد و این‌ها را از چشم شهرداری و دیگر مسئولان می‌بینند.

    آگشته از شهروندان خواست تا با مطالعه و دقت نظر بیشتری در مورد زیپ لاین قضاوت کنند و از پرداختن به این بحث به شکل منفی در فضای مجازی بپرهیزند. | تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.