×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

photo_2016-05-03_03-42-21

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از برخی دخالت ها در انتخابات اخیر مجلس، گفت:‌ انتظار می رفت که شورای نگهبان دراین باره به شکایات رسیدگی کند.

به گزارش خبرگزاری بامردم  محمدمهدی رهبری املشی در نشست علنی امروز سه شنبه ( ۱۴ اردیبهشت) درتذکری شفاهی گفت:‌ در نظام اسلامی اصل بر مشارکت کامل مردم درتعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و امور کشور باید به اتکاء آراء عمومی باشد اما به نظر اینجانب درانتخابات اخیر مجلس این اصل مخدوش شد.

نماینده مردم رودسر واملش درمجلس شورای اسلامی افزود:‌ در بسیاری از حوزه های انتخابیه عواملی مانند پول، خرید فروش آراء‌، تهمت و شایعات دروغ نقش داشت، اینگونه موارد تنها اعتماد مردم نسبت به مسئولان را کم می کند؛ چنانچه درحوزه انتخابیه رودسرو املش خرید وفروش آراء و دخالت ائمه جمعه املش و کلاچای مشاهده شد.

وی تصریح کرد:‌بنده به سهم خود درآرامش منطقه تلاش کردم، اما انتظار این بود که شورای نگهبان به شکایت ها رسیدگی کند، اما اراده‌ای برای این امر از سوی مسئولان وجود نداشت.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با یادآوری تشکر کشاورزان از حمایت های دولت، گفت: این حمایت ها باعث شد که ۳ هزارهکتاراز باغات چای رها شده به چرخه تولید بازگردد و این موضوع جای تشکر از مسئولان دولتی دارد.

بامردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.