شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورود ۴٫۵ میلیون گردشگر به گیلان
    09 فروردین 1396 - 20:51
    شناسه : 46606
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از ورود ۴٫۵ میلیون گردشگر نوروزی به این استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده با اشاره به ورود مسافران و گردشگران نوروزی به گیلان اظهار کرد: گیلان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی است. وی با بیان اینکه […]

    پ
    پ

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از ورود ۴٫۵ میلیون گردشگر نوروزی به این استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده با اشاره به ورود مسافران و گردشگران نوروزی به گیلان اظهار کرد: گیلان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران نوروزی است.

    وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۴٫۵ میلیون گردشگر وارد گیلان شدند، تصریح کرد: ورود این میزان گردشگر به گیلان ۲۳ درصد افزایش داشته و این امر موجب رشد تردد در جاده‌های استان شده است.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه قلعه‌رودخان و ماسوله بیشترین بازدید کننده را داشته است، گفت: استقبال گردشگران نوروزی از موزه میراث روستایی گیلان نیز چشمگیر بوده است.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.