جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بخشش یک قاتل پس از ۱۴ سال
    15 اردیبهشت 1395 - 7:52
    شناسه : 4665
    0

    دادستان ماهشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارکنان اجرای احکام کیفری این شهرستان یک قاتل مورد عفو خانواده مقتول قرار گرفت. به گزارش بامردم، علیرضا آقاجری اظهار کرد: پرونده این قتل مربوط به سال ۱۳۸۱ است که در این پرونده یک زن به هویت «الف.ع» با همدستی فرزندش، فردی را به قتل رسانده بودند. وی […]

    پ
    پ

    دادستان ماهشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارکنان اجرای احکام کیفری این شهرستان یک قاتل مورد عفو خانواده مقتول قرار گرفت.

    به گزارش بامردم، علیرضا آقاجری اظهار کرد: پرونده این قتل مربوط به سال ۱۳۸۱ است که در این پرونده یک زن به هویت «الف.ع» با همدستی فرزندش، فردی را به قتل رسانده بودند.

    وی ادامه داد: قاتل مدت ۱۴ سال در زندان کرج به سر می‌برد.

    آقاجری گفت: با تلاش و خیرخواهی یکی از خیرین استان تهران، رییس اداره زندان‌های استان البرز و همچنین کارکنان اجرای احکام کیفری دادسرای ماهشهر، رضایت اولیای دم فراهم شد و محکوم با توجه به گذراندن مجازات از جنبه کیفری، از زندان آزاد شد.

    دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر اظهار کرد: سنت حسنه صلح و سازش مورد سفارش خداوند متعال و اولیای معصوم (ع) است که امیدواریم با ترویج این فرهنگ، آمار جرائمی همچون نزاع و درگیری که موجب بروز جرائم بزرگ‌تر می‌شود نیز کاهش یابد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.