پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز به کار نخستین جشنواره فیلم صد ثانیه ای سما لاهیجان
    15 اردیبهشت 1395 - 15:10
    شناسه : 4672
    0

    اختصاصی/نخستین جشنواره فیلم صد ثانیه ای سما لاهیجان با حضور فیلمسازان، داوران، دانشجویان و علاقه مندان فیلم کوتاه در سالن آمفی تئاتر سما لاهیجان آغاز شد. به گزارش خبرگزاری بامردم، جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید مبعث خاتم رسولان، از […]

    پ
    پ

    1462361913_13

    اختصاصی/نخستین جشنواره فیلم صد ثانیه ای سما لاهیجان با حضور فیلمسازان، داوران، دانشجویان و علاقه مندان فیلم کوتاه در سالن آمفی تئاتر سما لاهیجان آغاز شد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید مبعث خاتم رسولان، از همراهی و همدلی دانشجویان و هنرمندان که از نقاط مختلف کشور حضور یافتند تقدیر و تشکر نمود. وی در ادامه سخنانش این رویداد هنری را باعث افتخار سما دانست و خاطرنشان کرد: امروز مفتخریم که به عنوان مجموعه ای همدل و پرتلاش هدفی مقدس را در سر می پرورانیم و برای رسیدن به هدف مان که «کار آفرینی» و «مهارت محوری » است، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

    دبیر نخستین جشنواره فیلم صد ثانیه ای سما در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد از ۲۰ استان کشور بیش از ۲۳۰ اثربه جشنواره ارسال شد و امیدواریم در سال های آینده شاهد رونق بیشتر جشنواره و استقبال وسیع تر از این رویداد هنری باشیم.

    لازم به ذکر است در این جشنواره هفتاد فیلم راه یافته به بخش مسابقه به نمایش درآمد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

    ضمنا مراسم اختتامیه این رویداد هنری راس ساعت ۱۷ با پیام دکتر زرهانی رئیس سازمان سما و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی آغاز می شود و از فیلم های برگزیده با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی خواهد شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.