شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
    11 فروردین 1396 - 22:44
    شناسه : 47025
    0

    فرماندار لاهیجان به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد. به گزارش «بامردم»، پیام سید محمد احمدی به شرح ذیل میباشد: ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ آغازی بر پایان نظام دیکتاتوری وابسته و غربی بود که با گفتمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد. ارمغانی که آغازی با یک نظام […]

    پ
    پ

    احمدی فرماندار لاهیجان

    فرماندار لاهیجان به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

    به گزارش «بامردم»، پیام سید محمد احمدی به شرح ذیل میباشد:

    ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ آغازی بر پایان نظام دیکتاتوری وابسته و غربی بود که با گفتمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

    ارمغانی که آغازی با یک نظام اسلامی، با آموزه های جمهوری بود و توانست یک الگوی جدیدی در منطقه باشد؛ الگویی که برای ملت های مسلمان منطقه و جنبش های رهایی بخش جذاب و مقبول افتاد و به دنبال آن جنبش های اسلامی در خاورمیانه رقم خورد.

    بی تردید روز ۱۲ فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین، روز تثبیت انقلاب اسلامی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان بود که در این روز بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی ۹۸.۲%، ساختار سیاسی اجتماعی جدیدی در ایران شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی بود.

    اینجانب ضمن ادای احترام به حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) سالروز تاسیس جمهوری اسلامی را به همه مردم ایران به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان لاهیجان تبریک عرض نموده و آرزوی بهروزی و توفیق برای مردم شریف شهرستان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.