×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

باران 3 - بارندگی هوای گیلان در روز طبیعت -

سازمان هواشناسی کشور ، وضعیت جوی را طی سه روز آینده پیش‌بینی کرد.

به گزارش «بامردم»، امروز با فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و جنوب و با شدت کمتر در برخی نقاط شمال شرق، شرق و نواحی مرکزی ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر بر مقدار بارش‌ها در غرب کشور افزوده می‌گردد و شدت بارش‌ها را استان‌های لرستان، نیمه جنوبی همدان، مرکزی، غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات البرز در شمال قزوین، البرز و تهران خواهد بود.

روز یکشنبه فعالیت این سامانه در کشور به ویژه در دامنه‌های زاگرس و نواحی مرکزی کشور تقویت می‌شود. بارش‌ها در لرستان، نیمه شرقی ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد وشمال و شمال شرق خوزستان، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، غرب سمنان، جنوب غرب تهران، شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان شدت بیشتری خواهد داشت.

روز دوشنبه سامانه بارشی در نیمه شمالی کشور فعال خواهد بود. طی امروز تا روز دوشنبه به سبب استقرار توده هوای سرد، ضمن کاهش دما در نیمه شمالی، بارش‌ها در مناطق کوهستانی از نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی به صورت برف می‌باشد که می‌تواند منجر به اختلال تردد جاده‌های کوهستانی گردد.

طی روزهای شنبه و یکشنبه در برخی ساعات وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی پیش بینی می‌شود. دریای خزر طی سه روز آینده وخلیج فارس روز دوشنبه مواج است.

ایلنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.