جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی مختصر یکی از نویسندگان سریال پرمخاطب این شبهای شبکه باران
    13 فروردین 1396 - 0:40
    شناسه : 47301
    0

    اختصاصی «بامردم»، “جایزه” نام سریالی است که با همکاری دفتر نمایندگی سروش صدا و سیمای گیلان تهیه و تولید و به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های شبکه باران تبدیل شده است. این سریال به فضای روستا و غذاهای محلی توجه ویژه دارد، داستان این سریال درباره آقای ولی شکوفه سرایی است که در قرعه […]

    پ
    پ

    جایزه - معرفی مختصر یکی از نویسندگان سریال پرمخاطب این شبهای شبکه باران - رضــاسیف پور

    اختصاصی «بامردم»، “جایزه” نام سریالی است که با همکاری دفتر نمایندگی سروش صدا و سیمای گیلان تهیه و تولید و به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های شبکه باران تبدیل شده است.

    این سریال به فضای روستا و غذاهای محلی توجه ویژه دارد، داستان این سریال درباره آقای ولی شکوفه سرایی است که در قرعه کشی بزرگ شهر فرش برنده یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند می شود.

    ورود این ماشین به منزل او چالشهایی مانند توقعات خانواده و همسایه ها را به دنبال دارد. وی مشکلات زیادی را تجربه می کند و تصمیم می گیرد با پول حاصل از فروش ماشین سرمایه گذاری کند.

    داستان با کاندیداتوریی آقای شکوفه سرایی در انتخابات شورا ادامه می یابد و اتفاقات ریز و درشتی داستان را پیش می برد. در این سریال به قصه های فرعی دیگری نیز در هر قسمت با موضوعات اجتماعی از قبیل: شایعه، چشم و هم چشمی، افراط در استفاده از شبکه های اجتماعی، چالشهای عاطفی، عکس سلفی و… در کنار داستان اصلی در قالب طنز  پرداخته می شود.

    عوامل دست اندرکار در این مجموعه تلویزیونی از پتانسیل‌ بسیار خوب و خلاقی در مرکز صدا و سیمای گیلان برخوردارند.

    از جمله این عوامل می توان خانم فاطمه صدرا را به عنوان یکی از نویسندگان این سریال نام برد.

    صدرا - معرفی مختصر یکی از نویسندگان سریال پرمخاطب این شبهای شبکه باران - رضــاسیف پور

    وی دانش آموخته رشته کارگردانی است و در تدوین، فیلـمنامه نویسی، طراحی تیزر و موشن گرافیک نیز مهارت دارد.

    آغاز فعالیت حرفه ای خانم صدرا در سال ۹۱ـ۹۲ با سریال ۲۶ قسمتی چای و زندگی (تهیه کننده: رضــاسیف پور ـ کارگردان:علی حلـوی) و در سمت منشی صحنه بوده است.
    از سال ۹۳ در زمینه تدوین و گرافیک در چند برنامه از جمله گیلار و بنفشه گل همکاری اش را آغاز کرد  و این همکاری همچنان ادامه دارد
    سال  94 نیز در فیلم سینمایی نقش ها و دیوارها که محصول استان فارس می باشند، به عنوان منشی صحنه دعوت به همکاری شد.
    زمستان ۹۴ در تله فیلم راهدار (تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست ـ کارگردان: ابراهیم نعمتیان)  به عنوان دستیار اول و برنامه ریز همکاری داشت.

    در نهایت صدرا در زمستان و بهار ۹۵ سه مستند به نام های «ثناگویان یار»، «بانویی از تبار جنگل»، «33 فرشته از گیلان تا بهشت» را نویسندگی و کارگردانی کرد.

    فاطمه صدرا در حال حاضر به عنوان نویسنده در سریال جایزه همکاری دارد و در سال ۹۶ شروع فعالیتهای جدید وی در زمینه فیلم داستانی خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    10 دیدگاه برای “معرفی مختصر یکی از نویسندگان سریال پرمخاطب این شبهای شبکه باران”
    1. برای خانم صدرا و سایر هنرمندان گیلان آرزوی موفقیت دارم.

      پاسخ
    2. تبریک عرض می کنم خانم صدرا. خوش به حال گیلان که فرد مستعدی چون شما را دارد. امیدوارم افتخار همکاری باشمارا پیدا کنیم.
      برازنده از اصفهان

      پاسخ
    3. Man ashght in dari hastam khily dost dashtam ka in seri dost va nivsandesh ki hast omid veram baz kar ja did azdvj bh binam

      پاسخ
    4. با عرض خسته نباشید خدمت خانم صدرا . انتخاب شایسته شما را در این فعالیت هنری تبریک عرض میکنم. یقین دارم در آینده نزدیک از افتخارات هنری استان گیلان خواهید بود.

      پاسخ
    5. یک همکاری کوتاه در یک تیزر با ایشون داشتم. اطمینان دارم در مدت کوتاهی یکی از کارگردانهای خوب استان خواهند شد. اخلاق حرفه ای و شخصیت مهربان. موفق باشند.

      پاسخ
    6. تبریک به خانم صدرا. موفق باشید و امیدوارم به زودی کارهای بعدی شمارا ببینیم.

      پاسخ
    7. سرکار خانم صدارا عزیز ارزوی بهترینها و بالا ترینها رو دارام برای شما هنرمند عزیزو باعث افتخارماست که همچین هنرمندانی در شهر خودمون داریم سر زنده وسلامت پایدار باشید

      پاسخ
    8. واقعا تعجب میکنم که چرا از شما در گروه کارگردانی استفاده نمی کنن، کی بهتر از شما با اینهمه توانمندی؟! برای شما و هنرمندان ارزوی بهروزی دارم

      پاسخ
    9. تبریک عرض میگنم خدمت خانم صدرای گرامی. جوان مستعد و مودب. انشاالله توفیقات بیشتری کسب کنید و فیلم بسازید. ما شاهد هنرنمایی و تلاش شما در هفت هنر هستیم و بیننده برنامه شماییم. برای گروهتان از جمله تهیه کننده محترم و سایر گروه ارزوی توفیق دارم.

      پاسخ
    10. درود بر خانم صدرای گرامی. متواضع و با استعداد. امیدوارم به زودی شاهد موفقیت شما در حوزه فیلمسازی باشم
      ارادتمند: آریانفر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.