شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان با تردد بیش از ۲۳میلیون خودرو چهارمین استان پرتردد کشور در نوروز | محور لنگرود – لاهیجان پرتردد ترین محور گیلان
    14 فروردین 1396 - 21:15
    شناسه : 47615
    0

      مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی بود گفت: بیش از ۲۳میلیون خودرو در محورهای استان تردد داشته است. محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به آغاز طرح نوروزی و آماده با […]

    پ
    پ
     نازک کار - گیلان با تردد بیش از ۲۳میلیون خودرو چهارمین استان پرتردد کشور در نوروز | محور لنگرود - لاهیجان پرتردد ترین محور گیلان -

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی بود گفت: بیش از ۲۳میلیون خودرو در محورهای استان تردد داشته است.

    محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به آغاز طرح نوروزی و آماده با شاین اداره کل در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و امروز(۱۴فروردین) به اتمام می رسد.

    وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تا پایان ۱۳فرودین، ۲۳میلیون و ۳۳۶هزار و ۹۵۱ خودرو در محورهای استان تردد داشته اند.

    نازک کار افزود: در این مدت گیلان در ورودی و خروجی ترددها، چهارمین استان پرتردد کشور است.

    وی خاطر نشان کرد: محور لنگرود- لاهیجان در این مدت پرترددترین محور استان گیلان بود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در این مدت یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۱۴۵خودرو وارد استان شده است، افزود: همچنین یک میلیون و ۱۴۶ هزار و  ۵۵۱ وسیله نقلیه از محورهای استان خارج شده اند.

    وی ادامه داد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴درصد افزایش ورودی و ۱۵درصدی افزایش خروجی وسیله نقلیه داشته ایم.

    نازک کار افزود:بیشترین ورودی از محور رامسر -چابکسر بوده و پس از آن آزاد راه قزوین -لوشان بیشترین ورودی محورها را به خود اختصاص داده است.

    وی اظهار کرد: گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاپایان سیزده فروردین از نظر نرخ تعداد تردد پنجمین استان و از لحاظ تعداد تردد ورودی و خروجی چهارمین استان پر تردد کشور بوده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.