×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در لاهیجان 3 - نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در لاهیجان برپا شد - لاهیج خبر
نمایشگاه عکس« سوختن و به جا ماندن» در نگا رخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شد.

در این نمایشگاه ۴۰ عکس توسط سیده فروغ فلاح شمسی از نقوش بجا مانده در کف قابلمه ها و ماهیتابه ها به نمایش گذاشته شده است .عکسها بازتاب غذاهایی هستند که در حین پخته شدن بخشی از آنها در کف قابلمه مانده و ایجاد اشکالی هنری نموده اند و هر کسی با دیدن آنها حس متفاوتی را می تواند تجربه کند .
فروغ شمسی متولد ۱۳۴۳ بوده و در رشته های مختلف هنری از جمله رشتی دوزی،فرش و گلیم،باتیک،خوشنویسی،موسیقی و آواز فعالیت می کند . او از سال ۱۳۸۹ به عنوان مدرس آواز بانوان در آموزشگاه های موسیقی فعالیت می کند همچنین تاکنون در نمایشگاه های مختلف گروهی صنایع دستی مشارکت داشته است . این بانوی هنرمند فضاها و ایده های زیادی در زندگی روزمره خود برای ثبت و نشان دادن به زبان هنر ذهنش را مشغول کرده که تصمیم دارد با شیوه های مختلف و نوآورانه آنها را به مخاطبین عرضه نماید .
برای تهیه این عکسها ۳ سال وقت صرف شده ؛ وی فرایند ذهنی خود را در قالب عکس از باقی مانده غذا در ته دیگ به صورت عکس به ثبت رسانده است .
این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ فروردین از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگار خانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاست . مراسم گشایش نمایشگاه : ۱۵ فروردین ساعت ۱۷ عصر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در لاهیجان 2 - نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در لاهیجان برپا شد - لاهیج خبر نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در لاهیجان 1 - نمایشگاه عکس «سوختن و به جا ماندن» در لاهیجان برپا شد - لاهیج خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.