×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تبلیغ خانم حقیقت پیشه مشاور جوان بخشدار کلاچای - همگان در برابر قانون یکسانند| ضمن تذکر به نامبرده، موضوع به عنوان تخلف انتخاباتی به مراجع ذیربط ارسال شد - امید رودسر

در روزهای اخیر شاهد تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا بوده ایم که در این میان تبلیغ خانم حقیقت پیشه مشاور جوان بخشدار کلاچای در نوع خود جالب توجه بود.

اختصاصی «بامردم» | علی الرغم عدم آغاز زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات، تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا ها آغاز شده و در این میان انتشار تبلیغ خانم حقیقت پیشه مشاور جوان بخشدار کلاچای در یک کانال تازه تاسیس نزدیک به مجموعه فرمانداری شهرستان رودسر در نوع خود جالب توجه بود.

یکی از کانال های محلی کلاچای با انتشار مطلبی در فضای مجازی با عنوان «چرا مدعیان قانون مداری، خود قانون را رعایت نمی کنند؟» خطاب به بخشدار کلاچای نوشت: چرا جلوی اینگونه تخلفات آشکار گرفته نمی شود.

هادی کوچکی بخشدار کلاچای - همگان در برابر قانون یکسانند| ضمن تذکر به نامبرده، موضوع به عنوان تخلف انتخاباتی به مراجع ذیربط ارسال شد - امید رودسر

هادی کوچکی بخشدار کلاچای در گفت و گو با خبرنگار «بامردم» در این رابطه گفت: براساس قانون انتخابات و دستورالعمل های ابلاغی اینجانب به عنوان بخشدار و رییس هیات اجرایی حوزه فرعی بخش کلاچای وظیفه دارم در چارچوب قانون ضمن برگزاری انتخابات سالم، پرشور و رقابتی در حفظ فضای تبلیغاتی در قبل و حین مهلت قانونی انجام وظیفه نمایم.

وی افزود: در اجرای این وظیفه مهم همگان در برابر قانون برای بنده و مجموعه اعضای محترم هیات اجرایی یکسانند، لذا در خصوص پیام تبلیغاتی سرکار خانم حقیقت پیشه، بلافاصله ضمن تذکر به نامبرده، موضوع به عنوان تخلف انتخاباتی برای ایشان محسوب و برابر مقررات گزارش به مراجع ذیربط ارسال شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.