جمعه, ۲۴ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 12 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41273 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشن ماما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
    16 اردیبهشت 1395 - 19:21
    شناسه : 4795
    1

    مراسمی به مناسبت فرارسیدن مبعث حضرت محمد (ص) و روز جهانی ماما، با حضور معاون دانشجویی – فرهنگی و مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته مامایی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری […]

    پ
    پ

    635980483714287596

    مراسمی به مناسبت فرارسیدن مبعث حضرت محمد (ص) و روز جهانی ماما، با حضور معاون دانشجویی – فرهنگی و مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته مامایی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ دکتر تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک عید مبعث، با برشمردن نقش پیامبر اکرم (ص) دردگرگونی اجتماعی مکه، گفت: یکی از مهمترین اقدامات حضرت محمد (ص)، اصلاح امور اجتماعی و حذف سنت های غلط و بهبود وضعیت کودکان و زنان در بین اعراب بود.

    او تقارن عید مبعث با روز جهانی مامایی را بسیار مبارک توصیف کرد و افزود: وظایف این قشر زحمتکش و نقش آنان در ارتقای شاخص های توسعه انسانی همچنین بهداشت خانواده که می توان به افزایش طول عمر زنان و کاهش مرگ و میر کودکان اشاره کرد، بسیار مهم بوده و آرزو می کنم که فارغ التحصیلان این رشته در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نقش خود را بخوبی ایفاء کنند.

    در ادامه این مراسم دکتر طیبه رهبر رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد رشت ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم، گزارشی از روند فعالیت های علمی و آموزشی این دانشکده را ارائه داد.

    لازم به ذکر است در این مراسم که به همت گروه مامایی دانشکده پرستاری و مامایی واحد رشت و هماهنگی و پشتیبانی حوزه فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزارشد ضمن اجرای نمایش طنز وپخش کلیپ، از نفرات برتررشته مامایی در ورودی های مختلف تقدیر شد.

    ایسکانیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.