چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41346 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد
    16 فروردین 1396 - 20:18
    شناسه : 47950
    0

    اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری با حضور دكتر باقري پور رييس نمايندگي وزارت امور خارجه در استان گيلان برگزار شد. حسینعلی خدایگانی : انباشت زباله در جنگل ها و طبیعت استان های شمالی از مرز فاجعه گذشته است / جذب توریسم افزایش اشتغال و گردش بیشتر اقتصادی جامعه را به همراه دارد حسینعلی […]

    پ
    پ

    اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری با حضور دكتر باقري پور رييس نمايندگي وزارت امور خارجه در استان گيلان برگزار شد.

    اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 1 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 11 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 10 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 9 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 8 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 7 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 6 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 5 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 4 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 3 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری 2 - اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سالجاری برگزار شد - ابراهیم خوشحال

    حسینعلی خدایگانی : انباشت زباله در جنگل ها و طبیعت استان های شمالی از مرز فاجعه گذشته است / جذب توریسم افزایش اشتغال و گردش بیشتر اقتصادی جامعه را به همراه دارد

    حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در اولین جلسه شورای شهر لاهیجان در سال ۱۳۹۶ ، ضمن عرض تبریک سال نو به همشهریان فهیم لاهیجانی ، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری ؛ آرزوی سالی خوب و سرشار از موفقیت برای ملت شریف ایران بویژه شهروندان گرانقدر لاهیجانی را در سایه الطاف الهی و ذل توجهات امام عصر (عج ) و رهنمودهای نائب بر حقشان حضرت آیت ا… خامنه ای مد ظله العالی داشتند .
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از تلاش و زحمات کلیه مسئولین و کارکنان ادارات ، دستگاههای اجرایی و خدمات رسان ، اصناف و همه همشهریان عزیز که باعث شدند در ایام نوروز ، شهر لاهیجان میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشد ، تشکر و قدردانی نمودند .
    وی رضایتمندی مسافران از اقامت خود در شهر لاهیجان را ناشی از فرهنگ بالای مردم لاهیجان عنوان و افزودند : افزایش چندین برابری مسافران نوروزی گویای این مهم است و توجه به بحث جذب توریسم در سراسر دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است . وی گفت :کمک به جذب توریسم در واقع افزایش اشتغال و گردش بیشتر اقتصادی جامعه را به همراه دارد و همانگونه که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر همواره بر این موضوع تأکید داشته اند ، می بایست همه مسئولین دست به دست هم دهند و در جهت شکوفایی هر چه بیشتر اقتصادی جامعه تلاش کنند .
    حسینعلی خدایگانی دستاوردهای امروز شهر لاهیجان را حاصل تلاش چندین ساله تیم مدیریت شهری بویژه شهردار لاهیجان و اهتمام یکایک اعضای شورا عنوان و افزودند : هرچند ما نیز معتقدیم که شهر لاهیجان در آن جایگاه ایده آل خود قرار ندارد ولی خدمات انجام شده با توجه به وسع و بودجه شهرداری و امکانات موجود فراهم شده و اعضای شورای اسلامی شهر در این چند سال همواره تلاش نموده اند با وفاق و همدلی ، آنچه را که به صرف و صلاح شهر و شهروندان بوده در نظر گیرند .
    وی در همین خصوص از اعضای شورا خواست با عنایت به ماههای پایانی دوره چهارم شورا ، همچون گذشته با پشتکار و همدلی حامی شهرداری در اجرای پروژه های خدماتی باشند و تا آخرین روزی که بعنوان منتخب مردم هستند ، از فرصت خدمت رسانی به شهرو شهروندان استفاده نمایند .
    رئیس شورای اسلامی استان گیلان با اشاره به تلاش های فراوان به جهت حل مشکل زباله در استان گیلان و عدم تحقق این موضوع تا کنون ،اظهار داشتند : زباله باعث تخریب سرسبزترین استان‌های شمالی کشور شده است و متأسفانه امروز شاهد هستیم که انباشت زباله و عدم امحاء صحیح زباله های شهری در شهرهای استان گیلان باعث از بین رفتن محیط زیست و آسیب های جدی در این زمینه شده و این موضوع با صدور بخشنامه و دستور العمل قابل حل نمی باشد و حجم انبوه زباله در حاشیه دریا و جنگل در حال از بین بردن محیط زیست و متعاقب آن سلامت افراد است .
    وی گفت : انباشت زباله در جنگل ها و طبیعت استان های شمالی از مرز فاجعه گذشته است و این زباله ها بهترین فضاها و چشم انداز جنگل ها و طبیعت استان های شمالی را تهدید می کنند.
    وی به نمایندگی از افزون بر هفت هزار خانواده شورای شهر، روستا و بخش در استان گیلان ، از کلیه فرمانداران ، شهرداران و همه مسئولین استان گیلان تقاضا نمود، به جهت نجات استان گیلان از این فاجعه زیست محیطی دست به دست هم دهند و با استمداد از مدیران کشوری این مشکل را حل نمایند .
    وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری در ایام نوروز ، از شهردار و پرسنل پر تلاش شهرداری لاهیجان تشکر و قدردانی نمودند .


    مهران آزادسرو خواستار شد : تداوم همدلی تیم مدیریت شهری بمنظور اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی شهرلاهیجان

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، مهران آزادسرو در اولین جلسه شورای شهر در سالجاری با عرض تبریک و تهنیت سال جدید و آرزوی سال خوب و خوش برای ملت شریف ایران بویژه همشهریان عزیز لاهیجانی ، به بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید اشاره و افزودند : ان شاءا… در سالجاری با تدبیر و تلاش شورای اسلامی شهر و تیم مدیریت شهری ، همسو با شعار سال در جهت رفع مشکلات شهروندان گام برداریم .
    وی با تأکید بر زمان کوتاه باقیمانده از دور چهارم شورا خواستار تداوم همدلی اعضای محترم شورا در جهت اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی شدند .
    مهران آزادسرو با اشاره به حقوق و مزایای معوق پرسنل زحمتکش شهرداری خواستار پیگری مطالبات شهرداری و پیگیری پرونده های کمیسیون ماده ۷۷ و همچنین ارائه آمار دقیق بدهی ها و مطالبات شهرداری و نیز میزان پرداخت مطالبات پیمانکاران شدند .
    مهران آزادسرو از تلاش و زحمات تیم مدیریت شهری ، فرماندار شهرستان لاهیجان ، فرماندهی نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، اداره اوقاف ، آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان ، اصناف و همه عزیزانی که موجبات آرامش و رفاه شهروندان و مسافران را در ایام نوروزفراهم کردند، تشکر و قدردانی نمودند .


    سید رضی فلاح چای : با توجه به کمبودهای موجود همواره تلاش بر این بود که شهر لاهیجان را به جایگاهی که در خور و شأن آن است ، برسانیم

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، سید رضی فلاح چای در اولین جلسه شورای شهر در سالجاری با عرض خیر مقدم به دکتر باقری پور هم بعنوان شهروند لاهیجی و هم مسئول کشوری و استانی ، حضور وی را در اولین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان موجب دلگرمی عنوان نمودند .
    وی با تبریک عید نوروز از تلاش فراوان شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری در این ایام قدردانی و افزودند : حضور چندین هزار گردشگر و مسافر در ایام نوروز و بازدید از شهر لاهیجان مایه مباهات است و گویای تلاش و زحمات فراوان مسئولین شهر و شهرستان و ایجاد زمینه مناسب برای استفاده مسافران و گردشگران است .
    سید رضی فلاح چای استقبال گردشگران از شهر لاهیجان و اولویت قراردادن شهر لاهیجان بعنوان یکی از اولین شهرهای گردشگری را نشان از تلاش چندین ساله مدیریت شهری عنوان و افزودند: با توجه به کمبودهای موجود همواره تلاش بر این بود که شهر لاهیجان را به جایگاهی که در خور و شأن آن است برسانیم و امیدواریم که در آینده نیز با تلاش مدیران شهری به این مهم دست یابیم .
    وی با تأکید بر برنامه ریزی لازم جهت پرداخت حقوق و مزایای معوق پرسنل شهرداری ، آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران مردم بویژه شهردار لاهیجان که با توجه به منابع موجود توانستند رضایت کارکنان شهرداری را جلب نمایند ، داشتند .
    وی همچنین خواستار اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی شهرلاهیجان در ایام باقیمانده دورچهارم شورای شهر شدند.
    وی از تلاش و زحمات کلیه مدیران شهرستان ، فرماندار ، فرماندهی نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، اصناف و … در ایام نوروز ، تشکر و قدردانی نمودند.


    ابراهیم خوشحال : جشنواره برداشت چای با شکوهتر برگزار شود/ اجرای فاز اول آرامستان عمومی شهر در شش ماهه نخست سال عملیاتی گردد

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، ابراهیم خوشحال در اولین جلسه شورای شهر در سالجاری ، ضمن تبریک و تهنیت سال جدید با اشاره به برنامه های فرهنگی بسیار خوب و متنوع شهرداری لاهیجان در ابتدای سال ۹۶ از جمله اجرای جشنواره نوروزی در حاشیه استخر ، برپایی سیرک در محل مجموعه حاجی آباد و رسیدگی به امور مهمانان نوروزی ، از تلاش و زحمات مضاعف شهردار و پرسنل پر تلاش شهرداری لاهیجان در ایام نوروز تشکر و قدردانی نمودند .
    وی با اشاره به اتمام فصل بارندگی و آغاز فصل اجرای پروژه های عمرانی از شهردار لاهیجان خواستند تمهیدات لازم بمنظور اتمام پروژه های نیمه تمام و لکه گیری و روکش آسفالت معابر سطح شهر بصورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد . همچنین پرداخت حقوق و مزایای معوق پرسنل زحمتکش شهرداری در اولویت قرار گیرد و اجرای فاز اول آرامستان عمومی شهر نیز با توجه به اقدامات انجام شده و پیگیری های بعمل آمده در شش ماهه نخست سال عملیاتی گردد .
    ابراهیم خوشحال از زحمات همه مسئولین شهرستان ، فرماندار و اعضای شورای تأمین ، فرماندهی نیرو انتظامی و راهور ودستگاههای اجرایی ، اورژانس ، بیمارستان ، آموزش و پرورش ، کمیته امداد ، هلال احمر ، اصناف ، هتل و رستوران و دیگر اقشار که در ایام نوروز با تلاش خود زمینه رفاه و آسایش شهروندان و مسافران را فراهم نمودند، تشکر و قدردانی نمودند.
    وی خواستار برگزاری هر چه باشکوهتر ویژه برنامه روز چای نسبت به سال گذشته شد و از ریاست شورا و شهردار لاهیجان خواستند با عنایت به اهمیت این محصول اقتصادی شهرستان و بمنظور برگزاری هرچه بهتر مراسم ویژه این روز با دعوت از مسئولین کشوری و استانی ، نمایندگان مجلس ، استانداران و ائمه جمعه و فرمانداران مناطق چای خیز ، مرکز تحقیقا چای کشور ، کارخانه داران و سندیکای چای شمال ، تجار چای ، کارشناسان و افراد مرتبط با صنعت چای ، زمینه مناسبی را برای شناساندن هرچه بیشتر این محصول استراتژیک به گونه ای که در منزلت و جایگاه شهر لاهیجان باشد فراهم و به صورت جدی برنامه ریزی لازم را بمنظور برگزاری جشنواره برداشت چای انجام نمایند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.