جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمت به مردم تا آخرین روز مسئولیت | تحت تاثیر فضای انتخابات قرار نگیریم
    19 فروردین 1396 - 11:19
    شناسه : 48593
    1

    رییس شورای شهر لاهیجان در نشست شورای شهر لاهیجان، بر استفاده از فرصت باقیمانده در مدیریت شهری چهارم و خدمت به مردم تا آخرین روز مسئولیت تاکید کرد. حسینعلی خدایگانی گفت: در آخرین ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای پایانی چهار سال مسئولیت سنگین نمایندگی مردم هستیم، باید تلاش کنیم از فرصت باقیمانده حداکثر بهره‌برداری را داشته […]

    پ
    پ

    خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لاهیجان 1 - خدمت به مردم تا آخرین روز مسئولیت | تحت تاثیر فضای انتخابات قرار نگیریم - تبلیغ

    رییس شورای شهر لاهیجان در نشست شورای شهر لاهیجان، بر استفاده از فرصت باقیمانده در مدیریت شهری چهارم و خدمت به مردم تا آخرین روز مسئولیت تاکید کرد.

    حسینعلی خدایگانی گفت: در آخرین ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای پایانی چهار سال مسئولیت سنگین نمایندگی مردم هستیم، باید تلاش کنیم از فرصت باقیمانده حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و تحت تاثیر فضای انتخابات قرار نگیریم و تا آخرین لحظه در خدمت مردم باشیم و اگر غیر از این باشد مردم ما را نخواهند بخشید.
    وی افزود : از شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری می‌خواهیم اجازه ندهند فضای کار و تلاش و روحیه جهادی در خدمت به مردم و تکمیل پروژها و نظارت میدانی بر پروژه ها لحظه‌ای متوقف شود.
    رئیس شورای اسلامی استان گیلان گفت : ما در متن مردم هستیم و مشکلات مردم را می بینیم و با تمام وجودمان رنج می‌بریم.

    وی افزود: از کلیه شوراهای شهر و روستا و همکاران خوبم در شورای شهر لاهیجان نیز می‌خواهم تا آخرین روز خدمت متعهد به سوگند خود باشند و تا آخرین روز مسئولیت شان دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

    گفتنی است : دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۶ خاتمه یافته و دوره پنجم این شوراها از ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۶ آغاز می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.