سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41417 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده
    19 فروردین 1396 - 16:11
    شناسه : 48672
    1

    فرماندار لاهیجان گفت: دولت محترم تدبیر و امید تا به امروز اقدامات ارزشمندی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده و امسال نیز همانگونه که ریاست محترم جمهوری در نامه اخیرشان به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد، برنامه دولت تقسیم کار ملی برای جهش در تولید داخلی و ‏افزایش اشتغال اختصاص خواهد یافت. به گزارش «بامردم»، […]

    پ
    پ

    محمد احمدی 2 - دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده - احمدی فرماندار

    فرماندار لاهیجان گفت: دولت محترم تدبیر و امید تا به امروز اقدامات ارزشمندی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده و امسال نیز همانگونه که ریاست محترم جمهوری در نامه اخیرشان به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد، برنامه دولت تقسیم کار ملی برای جهش در تولید داخلی و ‏افزایش اشتغال اختصاص خواهد یافت.

    به گزارش «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، همه مسئولین و مردم باید با تلاش مضاعف و پشتکار و همدلی به تحقق این شعار کمک کنیم.

    وی اظهار داشت: معضل بیکاری زمانی رفع میشود که سرمایه گذاری به خصوص سرمایه گذاری در بخش تولید باشد و این امر می تواند سرمایه ملی را افزایش داده و همچنین ایجاد اشتغال کرده و اقتصاد را مقاوم کند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان افزود: دولت محترم تدبیر و امید تا به امروز اقدامات ارزشمندی در خصوص اقتصاد مقاومتی انجام داده و امسال نیز همانگونه که ریاست محترم جمهوری در نامه اخیرشان به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد، برنامه دولت تقسیم کار ملی برای جهش در تولید داخلی و ‏افزایش اشتغال اختصاص خواهد یافت.

    وی اذعان کرد: یکی از رویکردهای ما در برنامه‌ریزی ها  اجرای سیاست های دولت و علی الخصوص تدابیری است که مقام معظم رهبری هر سال در قالب شعار سال اعلام می‌کنند، بنابراین توجه به رونق اقتصاد و اشتغال از مسائل مهم در حوزه کاری شهرستان لاهیجان در سال 96 است.

    مهندس احمدی در ادامه با اشاره به پایان تعطیلات ایام نوروز به ارائه گزارش خدماتی از ستاد تسهیلات نوروزی پرداخت و خاطرنشان کرد: شمار مسافران و گردشگران امسال 541436 هزار  نفر بوده است، در این میان 20 توریست خارجی هم شهرستان لاهیجان را انتخاب کردند که نسبت به سال قبل 10% افزایش داشته  و 8% اقامت کل استان متعلق به لاهیجان بوده است.

    فرماندار لاهیجان با استناد به آمار اقامت مسافران در ایام نوروز در لاهیجان، گفت: اگر عبوری شهرستان را دو میلیون در نظر بگیریم 55%  مسافران اقامت داشته و 45% هم از لاهیجان عبور کرده اند، شهرستان لاهیجان رتبه پنجم از لحاظ مسافر پذیری استان بعد از رشت، انزلی، رودسر، تالش رتبه پنجم و از لحاظ واحد های اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل رتبه چهارم را دارا می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.