جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امنیت، هدیه بسیار بزرگ دولت تدبیر و امید برای مردم ایران است | دولت یازدهم ایران را از فصل هفتم سازمان ملل متحد خارج کرد
    22 فروردین 1396 - 20:10
    شناسه : 49276
    0

    فرماندار سیاهکل گفت: دولت تدبیر و امید ایران را از فصل هفتم سازمان ملل متحد خارج کرد و این امنیت هدیه بسیار بزرگ برای مردم ایران است که از افتخارات برجام در حوزه روابط بین الملل ایران است به گزارش «بامردم»،  رضا اسلامی درجلسه اختتامیه ستاد اجرائی خدمات سفر نوروز 96 با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای  […]

    پ
    پ

    اسلامی فرماندار سیاهکل 5 - امنیت، هدیه بسیار بزرگ دولت تدبیر و امید برای مردم ایران است | دولت یازدهم ایران را از فصل هفتم سازمان ملل متحد خارج کرد - اسلامی

    فرماندار سیاهکل گفت: دولت تدبیر و امید ایران را از فصل هفتم سازمان ملل متحد خارج کرد و این امنیت هدیه بسیار بزرگ برای مردم ایران است که از افتخارات برجام در حوزه روابط بین الملل ایران است

    به گزارش «بامردم»،  رضا اسلامی درجلسه اختتامیه ستاد اجرائی خدمات سفر نوروز 96 با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای  8سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز امنیتی در کشور حاکم است به برکت خون شهداست که این شهدا با جانفشانی امنیت را برای ما ارزانی داشتند و خدا را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که درخصوص امنیت قابل قیاس با دیگر کشورها نیست.

    وی در ادامه جلسه از زحمات و خدمات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید قدردانی کرد و گفت: ایران در حوزه دیپلماسی و روابط بین الملل تلاش های زیادی کرده است.
    وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید ایران را از فصل هفتم سازمان ملل متحد خارج کرد و این امنیت هدیه بسیار بزرگ برای مردم ایران است که از افتخارات برجام در حوزه روابط بین الملل ایران است.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد :شهرستان سیاهکل یک شهرستان گردشگر پذیر است و جمعیت شناور آن در روزهای عادی منفی است و دربعضی از اعیاد مذهبی و ملی، جمعیت شناور ورود می کنند که بعضا جمعیت شناور آن از جمعیت شهر نیز بیشتر میشود و باید تدبیر در این خصوص اندیشیده شود و بتوانیم حداقل خدمات رابه شهروندان ارائه بدهیم، البته در طول این مدت توانستیم داشته های خودرا مدیریت نماییم.

    نماینده عالی دولت در سیاهکل اظهار داشت: امیدواریم در سال 96 شاهد خرید و تملک املاک در طرح تعریض خیابانهای اصلی شهر از سوی شهرداری سیاهکل باشیم و با هدایت مناسب خودروهای سواری وکامیون های سنگین حمل سیمان بتوانیم توزیع ترافیکی روانی داشته باشیم.

    اسلامی ادامه داد : 4میلیارد تومان برای کمربندی دیلمان به آسیابر در نظر گرفته شده که در هفته های آینده برای اجرای این پروژه با تخصیص بودجه و مشخص شدن پیمانکار فاز عملیاتی عمرانی آن در آینده نزدیک شروع می شود.

    فرماندار سیاهکل به بیان ویژگیهای فرهنگی ، دینی ، اجتماعی پرداخت وگفت : باید تلاش شود که دربعد فرهنگی بیشتر کارشود زیرا که ما یک کشور متمدن با قدمت چندین هزار ساله هستیم که باید برای ترویج فرهنگ وآداب سنن کشور خود بکوشیم وآنرا در جامعه نهادینه کنیم .

    فرماندار سیاهکل به امادگی وجذب سرمایه گذار در این شهرستان اشاره وگفت: سعی می شود بوروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذار برداشته شود تا زمینه اشتغال جوانان فراهم ومانع خروج انان از این استان شویم.
    وی خاطر نشان کرد :باید تمام محصولات این شهرستان همچون برنج عسل و … برند سازی شود تا بتوانیم محصولات خوبی رابین مسافران وگردشگران عرضه نماییم.
    این مسول افزود :در نوروز امسال 1018 اقامت مورد درسطح مدارس این شهرستان داشته ایم که این می طلبد هتل ،مسافرخانه .مهمانسرای پیشترفته دراین شهرستان وجود داشته باشد. باید این موضوع را با جدیت دنبال کنیم تا شاهد رشد حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه توریستی را شاهد باشیم .
    اسلامی عنوان کرد :5 خانه مسافر مجوز دار دراین شهرستان وجود دارد که در حال خدمات دهی هست و نیز بیش از 45خانه مسافر فاقد مجوز در این شهرستان وجود دارد که با ساماندهی این مسافر خانه های فاقد مجوز درآینده نزدیک با دریافت مجوز در چارچوب ضوابط شاهد سرویس دهی بهتر در این حوزه باشیم
    فرماندار سیاهکل به هفته سلامت اشاره کرد و گفت : در ایام هفته سلامت بهداشت جهانی 2017 باید امید ونشاط را با اهمیت دادن به بهداشت روانی جامعه در ایران افزون تر کنیم . اگر توجه جدی به نیازهای نسل جوان گردد و نشاط و امید را در دل جوانان با بستر سازی مناسب ایجاد کنیم شاهد امید و تحرک و پویایی در جوانان خواهیم بود.

    اسلامی به بیان اهمیت محور راه اصلی سیاهکل سنگر پرداخت و گفت: محور راه اصلی سیاهکل سنگر بخش عظیمی از سطح ترافیک شرق استان را کاهش داده ودر کاهش آمار تصادف در استان نیز نقش دارد . وجا دارد سطوح ترافیکی شهرستان خاصه محور سیاهکل به باز کیا گوراب با توجه به صدور مجوز از سوی دولت محترم تدبیر وامید و خاصه سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه کشور واستعلامهای صورت گرفته در جذب پیمانکار تسریع گردد .
    فرماندار سیاهکل درپایان خاطر نشان کرد : در شهر سیاهکل نباید به همین خیابان اصلی شهر اکتفا شود بلکه در موازات همین خیابان مثلا خیابان پشت ساختمان شهرداری نیز باز گشایی شود  تا رفت و آمد شهروندان فهیم سیاهکلی به سهولت انجام شود و تنها خیابان اصلی شهر با آمدن گردشگران با ایجاد صف انتظار از سوی خودروها قفل نگردد ، باید در نظر داشته باشیم کوچه وخیابانهای فرعی شهر سیاهکل با مدیریت درست میتوان سهم 40 درصدی در روان سازی ترافیک داشته باشیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.