پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • «ترامپ» یا «هیتلر»؟!
    18 اردیبهشت 1395 - 15:32
    شناسه : 4956
    0

    یک هنرمند خیابانی به خاطر کشیدن تصویری از «دونالد ترامپ» و مقایسه کردن او با «هیتلر» به مرگ تهدید شد. به گزارش بامردم به نقل از ایسنا، «پگاسوس» هنرمند نقاشی‌های خیابانی است که تصویری از «دونالد ترامپ» کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را شبیه «هیتلر» دیکتاتور آلمانی کشیده و از آن پس، […]

    پ
    پ

    1462603461407_572c92a52200008f03255c50

    یک هنرمند خیابانی به خاطر کشیدن تصویری از «دونالد ترامپ» و مقایسه کردن او با «هیتلر» به مرگ تهدید شد.

    به گزارش بامردم به نقل از ایسنا، «پگاسوس» هنرمند نقاشی‌های خیابانی است که تصویری از «دونالد ترامپ» کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را شبیه «هیتلر» دیکتاتور آلمانی کشیده و از آن پس، به دزدیده شدن، چاقو خوردن و مرگ به‌وسیله شلیک گلوله تهدید شده است.

    این هنرمند آمریکایی‌تبار اعلام کرده که با وجود تهدید‌های متعدد طرفداران «ترامپ» خود را سانسور نخواهد کرد.

    «پگاسوس» در گفت‌وگو با «هافینگتون‌پست» گفت: چند تماس تلفنی با مدیرم در روزهای گذشته گرفته شده و بسیاری از افراد به ایمیل من پیام فرستاده‌اند. برخی افراد تهدید کرده‌اند که به من چاقو می‌زنند یا با اسلحه به قتل می‌رسانند. بعضی از این افراد هم گفته‌اند وقتی «ترامپ» رییس‌جمهور شد، من را از آمریکا بیرون می‌اندازند و حقوق شهروندی‌ام را سلب می‌کنند.

    «پگاسوس» اعلام کرد که به‌زودی نمایشگاهی در لس‌آنجلس برگزار می‌کند و نسخه‌ای از نقاشی‌ خود را که ابتدا روی دیوار کافه‌ای در بریستول انگلیس کشیده بود، در آنجا به‌نمایش می‌گذارد.

    این هنرمند که اصالتا اهل شیکاگو و در حال حاضر ساکن لندن است، گفت: مرحله دوم تور نمایشی «خدایان و هیولاها» که دربردارنده تابلوی «هیتلر / ترامپ» است، یکم اکتبر اجرا می‌شود. من بهترین گروه امنیتی در شب را دارم. از این تهدید‌ها ترسی ندارم و سانسور نمی‌شوم. من یک آمریکایی هستم و به آزادی بیان در هنر معتقدم.

    او ادامه داد: من به بیان عقیده‌ام درباره «ترامپ» ادامه می‌دهم و همیشه گفته‌ام که این مرد، یک آدم مستبد است.

    در پایین نقاشی «پگاسوس» از «دونالد ترامپ» که او را شبیه «هیتلر» کشیده، نوشته شده است: آن‌ها که گذشته را فراموش کرده‌اند، محکوم‌اند به تکرار آن.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.