شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت تدبیر و امید توانست با قدرت و اقتدار، خطرها را از کشور دور کند
    24 فروردین 1396 - 0:50
    شناسه : 49592
    1

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: دولت تدبیر و امید باهدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم توانست با قدرت و اقتدار، خطرها را از کشور دور کند و منشا آثار خوبی باشد که در جای خود قابل ستایش است. به گزارش «بامردم»،  مهندس رحیم حیدری در کمیته برنامه ریزی شهرستان آستانه اشرفیه که […]

    پ
    پ

    حیدری فرماندار آستانه اشرفیه 4 - دولت تدبیر و امید توانست با قدرت و اقتدار، خطرها را از کشور دور کند - آستانه اشرفیه

    فرماندار آستانه اشرفیه گفت: دولت تدبیر و امید باهدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم توانست با قدرت و اقتدار، خطرها را از کشور دور کند و منشا آثار خوبی باشد که در جای خود قابل ستایش است.

    به گزارش «بامردم»،  مهندس رحیم حیدری در کمیته برنامه ریزی شهرستان آستانه اشرفیه که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: دولت ها یک جریان به هم پیوسته هستند که فعالیت آنها باید در راستای منافع کشورها باشد و آن دولتی پیروز است که بتواند خطری را از کشور دور کند و منفعتی را برای کشور کسب نماید.

    فرماندار آستانه اشرفیه ضمن یادآوری فعالیت ها و عملکرد دولت یازدهم، افزود: دولت تدبیر و امید باهدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مردم توانست با قدرت و اقتدار، خطرها را از کشور دور کند و منشا آثار خوبی باشد که در جای خود قابل ستایش است.

    وی به بیان پتانسیل های استان گیلان در حوزه های مختلف پرداخت و با اشاره به ظرفیت های شهرستان آستانه اشرفیه، تصریح کرد: کشاورزی و صنعت در شهرستان دو بال توسعه هستند و تلاش می کنیم که علاوه بر گسترش این دو حوزه از نظر بودجه و اعتبار کمترین هزینه را برای کشور متحمل شویم.

    این مقام مسئول اقتصاد مقاومتی را پایه و اساس فعالیت های اقتصادی کشور خواند و عنوان کرد: سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در سرلوحه کار قرار دارد و در بخش کشاورزی نیز باید به گونه ای عمل کنیم که تمامی دغدغه های کشاورزان از حیث آبیاری و سایر معضلات را به حداقل برسانیم.

    حیدری خاطرنشان کرد: اگر از رونق کشاورزی کاسته شود نیروهای کمتری در این حوزه فعالیت خواهند کرد و بدین ترتیب از میزان اشتغالزایی کاسته خواهد شد و ضرورت دارد که ما به فکر صنایع تبدیلی باشیم  تا هم ارزش افزوده برای محصولات کشاورزی ایجاد کنیم و هم برای بازار کار فکری کرده باشیم.

    فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه کمیته ای برای حل مشکلات صنایع در شهرستان تشکیل شده است گفت: در زمینه صنعت سعی کردیم که با ایجاد کمیته ای مشکل صنعت را در داخل شهرستان حل کنیم و ضرورت دارد مسئولان استان نیز تعامل و همت بیشتری با شهرستان داشته باشند.

    وی متذکر شد: با همراهی و همکاری دستگاه های مرتبط خواهیم توانست در شهرستان آستانه اشرفیه  مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی را به حداقل رسانده و زمینه اشتغال را رونق دهیم.

    حیدری با بیان اینکه وام های اشتعال کمیته امداد از 33 درصد در شهرستان به 100 رسیده، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی که انجام می شود در طی سال جاری و در راستای اقتصاد مقاومتی که تنها مختص امسال نیست بتوانیم در زمینه اقتصادی رشد قابل توجه ای داشته باشیم و آسیب پذیر نباشیم، زیرا تقویت اقتصاد کمک می کند تا در مقابل تحریم های احتمالی مقاوم بوده و مردم نیز در رفاه و آسایش بهتری به سر برند.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.