×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

طی مراسمی با حضور مدیر عامل و معاونین ستادی هلال احمر استان، فرماندار و مسئولین شهرستان از ۳۰ نفر دانشجوی برتر مسابقات رقابت مهر دانشگاه آزاد لاهیجان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری بامردم؛ دکتر خصوصی ثانی در این مراسم ضمن تبریک هفته هلال احمر  گفت: امروز به دلیل بحران های نو پدید که بر اثر تغییرات آب  هوایی رخ می دهند همچنین بروز خشونت و جنگ  انسانهای آسیب دیده و بی پناه بیش از هر زمان دیگری نیاز به این سازمان مردم نهاد و بی طرف دارند تا نقطه امنی برای آسایش و آرامش کودکان و زنان بی سرپرست و افراد بی خانمان از  جنگ و قحطی باشد.

نهادی که ساختار و بدنه آن بر اساس فعالیتهای داوطلبانه  شکل گرفته و همه با هر رنگ پوست و نژاد و دینی می توانند به عضویت جمعیت هلال احمر یا صلیب سرخ درآمده و با ارایه خدمات بشر دوستانه  در تحقق اهداف این نهاد بین المللی سهیم باشند.

وی ضمن تاکید بر عضویت جوانان در کانونهای هلال احمر افزود: هلال احمر بستر لازم را برای جذب جوانان در مدارس ، دانشگاهها از طریق ایجاد کانون فراهم کرده که جوانان می توانند با ارتباط با این کانونها در محیطی سالم با عضویت در هلال احمر مباحث امدادی را فراگرفته و برای خود و خانواده شان یک امدادگر باشند.

امدادگران هلال احمر عاشق خدمت به مردم در ادامه کسرایی  فرماندار لاهیجان  با تقدیر از سرخ پوشان هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر با از خودگذشتگی  و ایثار عشق را به مردم هدیه می کنند و با دیدن لباس سرخ آنان آرامش و نشاط در بین مردم برقرار می شود.

وی با اشاره به بحرانهای متعدد در کشور و استان افزود: کانونهای هلال احمر بهترین مکان برای جذب جوانان می باشد که با ارتقای دانش امدادی بتوانند در هنگام بروز حوادث از خسارات آن بکاهند.

فرماندار لاهیجان ضمن به عضویت درآمدن جمعیت هلال احمر گفت: پوشیدن لباس هلال احمر باعث افتخار و مباهات هر کسی است نهادی که برای همه کس آشناست و بنیان آن بر اساس مهربانی و عشق می باشد وی تصریح کرد: آموزشهای هلال احمر به صورت رایگان و مستمر در اختیار علاقه مندان قرار دارد و توصیه من به جوانان فراگیری این آموزشها می باشد تا در هنگام بروز حوادث تا رسیدن نیروهای امدادی با استفاده از دانش و تجربیات خود بتوانند بعنوان یک امدادگر عمل کنند و از صدمات جبران ناپذیر حوادث بکاهند.

در پایان از ۳۰ نفر از دانشجویان برتر کانون دانشگاه آزاد لاهیجان تقدیر شد، دانشگاه آزاد لاهیجان دارای  ۱ هزار عضو هلال احمر و ۸۰ عضو فعال جوان که تاکنون در سامانه کشوری ثبت نام کرده اند می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.