چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41342 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن حفظ استقرار نظام جمهوری اسلامی است
    27 فروردین 1396 - 1:20
    شناسه : 50239
    0

    فرماندار سیاهکل گفت : کشور ما با وجود برگزاری انتخابات به یک ساختار مردم نهادی مبدل شده که خوشبختانه از روستا گرفته تا شهر و نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان رهبری حضور و دخالت مردم مشهود است. رضا اسلامی در جلسه رای اولی ها (آقایان) که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل […]

    پ
    پ

    رضا اسلامی فرماندار سیاهکل 5 - مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن حفظ استقرار نظام جمهوری اسلامی است - اخبار سیاهکل

    فرماندار سیاهکل گفت : کشور ما با وجود برگزاری انتخابات به یک ساختار مردم نهادی مبدل شده که خوشبختانه از روستا گرفته تا شهر و نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان رهبری حضور و دخالت مردم مشهود است.

    رضا اسلامی در جلسه رای اولی ها (آقایان) که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، گفت :ساختار کشور ما به جهت وجود قانون اساسی شاخص که یک قانون مبرهن است و بسیاری از مسایل ریز دموکراسی در آن دیده شده با حضور مردم توسط دستهای شما به اجرا در میاد و نمیتوان نقش بی بدیل جوانان را در توسعه یافتگی کشور نادیده گرفت.

    وی افزود: ماباید قدر زمان خود رابدانیم وبرای خود و وقتمان ارزش قائل بشویم وکوته اندیش نباشیم و وقت خودرا به ارزانی نفروشیم واز زمان خود باید به خوبی استفاده کرد.

    اسلامی با بیان اینکه ساختار سیاسی کشور بر مبنای مردم است گفت : کشور ما با وجود برگزاری انتخابات به یک ساختار مردم نهادی مبدل شده که خوشبختانه از روستا گرفته تا شهر و نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری و خبرگان رهبری حضور و دخالت مردم مشهود است.

    وی ادامه داد: این تفاوت کشور ما باسایرکشورهاست ، تمامی انتخاباتی که در کشور برگزار می شود برگرفته از رای مردم است واین جای تحسین دارد.

    نماینده عالی دولت درسیاهکل ازجوانان خواست تا در انتخاب خود افراد اصلح را برگزینند و تصریح کرد : انتخاب هر فرد حق شماست اما به هر شخصی که می خواهید به وی رای دهید تحقیق وتفحص کامل را انجام دهید .

    فرماندار سیاهکل در ادامه عنوان کرد:توجه زیاد به شبکه های مجازی شما جوانان را از توجه به زندگی باز می دارد باید برای آینده خود برنامه وهدف داشته باشید تا ان شالله بتوانید در کار و زندگی خود موفق شوید

    اسلامی خاطر نشان کرد : شما جوانان نه تنها برای زندگی خود مسول هستید بلکه در قبال دیگران هم مسوولید ، مدیریت بر خود راباور کنید، حقوق شهروندی رارعایت نمایید تاحس مطالبه گری داشته باشید.

    وی گفت:شورای شهر یک نهاد مدنی ومردمی بر خاسته ازبطن مردم است که قانون گذاربه انها بر اساس قانون اختیاراتی داده است تا در این قوانین دقیق شده و آنان را عملی و اجرایی سازند .
    فرماندار سیاهکل اذعان داشت : افرادی را بعنوان اعضای شورا انتخاب کنیدکه از برنامه آنها مطلع وشناخت کافی داشته باشید و فقط وعده وعید ندهند.
    اسلامی تاکید کرد : مشکل از زمانی آغاز می شود که یک رای بصورت قومیتی داده شود .شورای شهر یک نهاد مدنی است که میتواند یکسری قوانین محلی را وضع نماید وسیستم شهر را مدیریت کند .

    وی افزود: سیاهکل از نادر شهرهای است که در آن جمعیت شناور منفی ست . جمعیت شناور به جمعیتی گفته میشود که علاوه برمردم شهر که ساکن هستند گروه دیگری از صبح برای کار وارد شهر شوند وبعد از اتمام کارشان دوباره به مبدا باز می گردند .

    فرماندار سیاهکل ادامه داد: گردش مالی در شهرستان سیاهکل ضعیف است واین مشکلش به جهت عدم حس مطالبه گری، بی تفاوتی به امورات شهری از جانب خود مردم ومسولان که نبایستی تکرار شود .

    اسلامی اضافه کرد: این شهرستان علی رغم داشتن مواهب طبیعی نباید محروم باشد.

    وی خطاب به رای اولی ها و جوانان گفت : در هر کاری در زندگی خود محور و مبدا ومقصد خودتان رامشخص نماییدو درشورای شهر نیز افرادی را انتخاب کنید که درتمام حوزه ها کار کنند .اجازه ندهید به شعور شهروندان شما توهین بشود.فردی را انتخاب کنید که ادب و نزاکت داشته باشد وروی تمام موضوعات تحقیق کنید .
    وی اظهار داشت : سیاهکل تنها شهرستانی است که قلیان در آن جمع آوری شده، حتی در فضاهای مسقف وغیر مسقف این شهرستان عرضه قلیان ممنوع می باشد .کشیدن قلیان یک افتخار نیست باید به فکر آینده خود وخانواده باشید .به جای اینکار به آنان توصیه کردیم که دمنوش ها …. در اختیار فروشنده ها قرار بدهند ، البته فرمانداری سیاهکل از معرفی عرضه کنندگان قلیانی که همکاری مناسبی با دستگاههای مربوطه داشتن جهت استفاده از تسهیلات بانکی مساعدت نمود .
    وی علت تعطیلی سالن شهدا را خراب بودن کف پوش سالن اعلام نمود وافزود :برای این سالن کف پوشی در نظر گرفته شد و پیمانکار بر طبق اعتبارتخصیص یافته مشغول بکار است .

    اسلامی به بحث معضلات آموزشی اشاره کرد وگفت : برای این کم وکاستی ها اعتباراتی گذاشته شده است .وبه تبع اولویت معضلات آموزشی را رصد می کنیم و در صدد رفع هستیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.