پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف بیش از 3 هزار کیلوگرم مرغ فاسد در لاهیجان
    27 فروردین 1396 - 18:42
    شناسه : 50317
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از 3 هزار کیلو مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی در خصوص توزیع مرغ فاسد در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان 4 - کشف بیش از 3 هزار کیلوگرم مرغ فاسد در لاهیجان - بامردم

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از 3 هزار کیلو مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ ” محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی در خصوص توزیع مرغ فاسد در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات گسترده موفق به شناسای محل دپوی مرغ های فاسد شدند، اظهار داشت: در بازرسی از این محل، 3 هزار و 300 کیلو مرغ فاسد کشف و ضبط شد.

    فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به دستگیری متهم 44 ساله در این خصوص، خاطرنشان کرد: متهم جهت تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است.

    سرهنگ قاسمی با تاکید بر معدوم سازی مرغ های مکشوفه، تصریح کرد: پلیس در برخورد با مواردی که سلامتی مردم را بخطر می اندازد بسیار حساس بوده و مردم نیز هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیبس اعلام نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.