سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نشست فرماندار آستارا با مدیر کل گمرک این شهرستان
    20 اردیبهشت 1395 - 21:07
    شناسه : 5041
    0

    به گزارش خبرگزاری بامردم فرماندار بندر مرزی آستارا در نشست با مدیر کل جدید گمرک این شهرستان اظهار کرد: گمرک آستارا نام و آوازه ای دیرینه دارد و به توجه به اینکه گمرک در دو مرز زمینی و دریایی این شهرستان فعال است، با بهره برداری از راه آهن آستارا – آستارا و با فعالیت گمرک […]

    پ
    پ

    آستارا

    به گزارش خبرگزاری بامردم فرماندار بندر مرزی آستارا در نشست با مدیر کل جدید گمرک این شهرستان اظهار کرد: گمرک آستارا نام و آوازه ای دیرینه دارد و به توجه به اینکه گمرک در دو مرز زمینی و دریایی این شهرستان فعال است، با بهره برداری از راه آهن آستارا – آستارا و با فعالیت گمرک ریلی، تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل این منطقه ایجاد می شود.

    وی از آمادگی طرف آذری برای مشارکت در احداث خط ریلی رشت – آستارا سخن گفت و افزود: اقدامات خوبی برای ایجاد پایانه گل و گیاه و محصولات کشاورزی آستارا انجام شده است.

    شفقی در بخش دیگر سخنان خود به پیگیری گمرک در راستای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا اشاره کرد و توضیح داد: تبدیل رویه عادی بندر به رویه ویژه و استقرار تجهیزات و امور اداری در این منطقه تسریع یابد.

    وی در پایان خواستار مدیریت برای سهولت در انجام امور مردم شد و یادآور شد: باید نظارت بیشتری در این اداره کل صورت پذیرد.

    رسول امیدی، مدیر کل گمرک آستارا در این نشست و در سخنانی کوتاه با تأکید بر اینکه رفع نواقص در گمرک آستارا باید با همکاری، همفکری و تعامل بین سازمانی باشد، اظهار کرد: زیر ساخت های گمرک آستارا با توجه به قدمت و آوازه این منطقه اصلاح می شود.

    وی بهسازی محوطه گمرک را از اولویت ها برشمرد و توضیح داد: پیشرفت های خوبی در پایانه مسافری و راه اندازی دستگاه های X.RAY داشته ایم که دیگر مشکلات را با تعامل مرتفع خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.